Status
Niet open voor verdere reacties.

oco1979

Forumguru
respect voor de inbouwer en zo te horen een persoon met zeer veel kennis en doorzettingsvermogen, best dat er zo nog bestaan.
By the way leuke inbouw.
Geniet er maar van.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

RonaldSkodiaq

Donateur
@Corné. Als je het navischerm op je nieuwe display zet kan je dan alle andere zaken zoals camerabeelden, radio en instelligen uitvoeren op het Columbusscherm zodat je nu 2 onafhankelijke schermen hebt? Je hebt het over een afwijking in je snelheidsmeter. Ik lees dat Antera je afwijking aan je snelheidsmeter kan aanpassen naar plus/min 10%. Waarom heb je dat niet laten doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

dimi74

Banned
Mooie upgrade van je auto.
Erg kundig wat ze tegenwoordig allemaal kunnen.
Benieuwd wanneer de eerste O3 rijder van dit forum zich daar meldt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@RonaldSkodiaq, je hebt inderdaad 2 onafhankelijke schermen. Dat is nu juist de meerwaarde van het systeem :) Snelheidsmeter aanpassen is niet nodig, de zomerbanden hebben een iets grotere rolomtrek en die compenseren dat verschil weer netjes ;)
 

VanRoyal

Forumguru
Heb je vaste layouts, of kun je die zelf bepalen? Ik rijd nu bijvoorbeeld altijd met de digitale snelheidsmeter in de maxidot, maar vind het irritant dat ik dan nergens kan zien waar de radio op is afgesteld. Dat kan ik dan wel in de split-screen van de navigatie aanzetten, maar dan ben ik mijn manoeuvres weer kwijt. Het zou voor mij pas echt meerwaarde hebben wanneer je hem precies zo kan instellen zoals je zelf zou willen.
 

Spector

Forumguru
Heb je vaste layouts, of kun je die zelf bepalen? Ik rijd nu bijvoorbeeld altijd met de digitale snelheidsmeter in de maxidot, maar vind het irritant dat ik dan nergens kan zien waar de radio op is afgesteld. Dat kan ik dan wel in de split-screen van de navigatie aanzetten, maar dan ben ik mijn manoeuvres weer kwijt. Het zou voor mij pas echt meerwaarde hebben wanneer je hem precies zo kan instellen zoals je zelf zou willen.

Je kan onder de home knop van je navigatie ook kiezen voor de kaart (links groot) en manoeuvres + radio rechts ( 2x klein)? Heb je alles in 1 + de snelheid in je maxidot.
 

CDK

Forumguru
Heb je vaste layouts, of kun je die zelf bepalen? Ik rijd nu bijvoorbeeld altijd met de digitale snelheidsmeter in de maxidot, maar vind het irritant dat ik dan nergens kan zien waar de radio op is afgesteld. Dat kan ik dan wel in de split-screen van de navigatie aanzetten, maar dan ben ik mijn manoeuvres weer kwijt. Het zou voor mij pas echt meerwaarde hebben wanneer je hem precies zo kan instellen zoals je zelf zou willen.
Je hebt 4 profielen, Classic en 3 naar wens instelbare profielen. Je kan echt wat je maar wil in beeld krijgen.
 

CDK

Forumguru
Heel dik zo, en wat is die matte folie toch een goeie keus geweest!!

Ja hè, dat denk ik ook elke dag als ik hem zie staan

Edit: is trouwens zomaar een telefoon shot hoor, geen bewerkte foto. Zo ziet het er gewoon uit op een dag als deze met wat bewolking. Hoe meer zon hoe mooier hij wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan