Status
Niet open voor verdere reacties.

Spector

Forumguru
Over een paar jaar is het geen gadget meer, maar waarschijnlijk standaard in de meest modellen. Ikzelf ben er ook wel van en heb het in een Audi mogen ervaren en vond het echt een meerwaarde.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Hi Corne, ook ik ben erg benieuwd naar je nieuwe Kodiaq 4x4 aankoop. Ik weet uit ervaring dat reacties van weggebruikers verbazend, maar over het algemeen super leuk zijn als ze een 4x4 'Bak' in hun achteruitkijk spiegel zien die ze dan ook nog eens voorbij scheurt als ze zo sportief zijn om even naar rechts te gaan. Heb dan ook sommige weggebruikers spontane huilbuien zien krijgen nadat ze door een 4x4 Yeti compleet worden weggereden, simpelweg omdat ze het gewoon niet verwachten van een semi terreinbak.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Bakkertje

Forumguru
lol ik moest nog even denken aan de terugrit van een Duits GTI treffen.. Er reed toen een Golf I mee met gekietelde G60 onder te kap. Wat heb ik rare blikken gezien bij 911 rijders die even in dachten te halen.... Ja bij hele hoge snelheden hield het bij de golf op maar tot dik 200+ gewoon voorblijven..
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan