Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Mij verveelt het na een jaar nog steeds niet hoor!
is toch niet zo heel speciaal? Je kan je navi wat vergroten, je tellers zijn digitaal, je kan wat spelen met instellingen .... Maar verder is het toch gewoon maar een puur gadget dat weinig echt toevoegt?

Net hetzelfde als de verschillende drive mods. Eerste maanden speel je daar continue mee, na die paar maanden kom je er niet meer aan.
 

CBreedijk

Donateur
Ik vind de digitale tellers niet altijd mooier en fijner moet ik eerlijk zeggen maar ik vind het wel heel erg fijn dat de navi in het midden is geprojecteerd dmv een kaart. Het ziet er fraai uit en het is heel prettig navigeren in de praktijk.

dat navi in het midden geprojecteerd wordt is ook één van de redenen dat ik m aanschaf (bij gebrek aan HUD).
en ik houd ook wel van gadgets ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CharlesTucker

Forumguru
t is natuurlijk ook omdat ik t gewoon gaaf vind.
En dat is natuurlijk reden genoeg, je hoeft niet altijd alles rationeel te beargumenteren :)

Zelf heb ik een beetje mixed feelings hierover. Die navigatie in het midden vind ik wel mooi, maar ik denk dat de echt essentiele informatie (pijltje) in de meer traditionele maxidot ook wel prima is. Nu ben ik geen echte graadmeter, ik kom niet zo heel vaak op plekken waar ik navigatie nodig heb. Mijn huidige TomTom gebruik ik wel vaak, maar vooral/uitsluitend voor de verkeersinformatie (Live Traffic is best heel goed, niet perfect, maar wel heel goed).

Verder hou ik ook wel van gadgets, maar in sommige zaken ben ik dan weer vrij traditioneel, zal wel de leeftijd zijn. De echt essentiele informatie, bij een auto is dat vooral de snelheidsmeter, behoort analoog te zijn, dat heb ik ooit geleerd in wat wetenschappelijke artikelen over vliegtuigcockpitergonomie, in mijn lucht- en ruimtevaarttijd in Delft. Dat mag dan natuurlijk een traditionele fysieke klok zijn, of een klok afgebeeld op een digitaal display.

Ik heb eens de handleiding bekeken van die digitale displays in de Skoda (staat gewoon in de O3 handleiding), en dit betekent dan eigenlijk dat je hem vooral in de "klassieke weergave" stand zou moeten zetten. Dan blijft het natuurlijk een gaaf gadget, maar voegt het buiten de navi in het midden niets toe voor mij. Anyway, ondanks dat het in de handleiding staat is het nog niet te bestellen op een O3, en het is voor mij ook geen reden erop te wachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan