Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske

Forumguru
Haha, geweldig dit!

Nieuw nieuws is het voor mij niet, aangezien wij al een maand lang via een ander kanaal gespamd worden door C.K.K (Corné Kodiaq Kluiver) over zijn Oostbloktraktor! :D

Ben alleszins reuze benieuwd WIE de aanpassingen gaat mogen doen en WAT het resultaat natuurlijk zal zijn!

1 ding heb je alleszins al goed gekozen... aleja 2 eigenlijk :cool:

De kleur! én het merk natuurlijk :laugh:

succes en we zien de resultaten wel verschijnen :thumbsup:
 

CDK

Forumguru
Haha dat zal wel los lopen @RefleCs en ik vermoed dat het wel eens 2018 kan worden met het project, is niet zomaar op heel korte termijn in te plannen lijkt me. Misschien toch maar weer eens een meeting organiseren bij de betreffende tuner die het beertje gaat kietelen ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik had al gezegd dat ik het een mooie keuze vond @Corné de Kluijver, ben nu benieuwd welke maar ook wie aanpassingen gaat doen. Ik heb al eens een O3 met een 2.0TSI met veul pk zien passeren, maar daar was wel wat moeite in gestoken ook.
Ga je ook nog andere wielen kiezen? 22" of zo?
Niet omdat ik ze heb, maar de BBS SV worden veel toegepast onder SUV's, ze beginnen ook bij 19" maar komen vaker in 22".
Wielen maken de auto vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@B.Stuurder, zodra ik weet wie ik het vertrouwen geef voor het project laat ik het hier uiteraard weten.
Qua wielen ben ik er nog niet uit, op de plaatjes lijken de Sirius velgen best netjes te staan, ik weet nog niet wat er allemaal onder past. Wat ik wel weet is dat het altijd lastig is met grote wielen om een band naar wens te vinden met een correcte lastindex die ook nog eens een juiste rolomtrek heeft. Skoda heeft er patent op om krappe wielkassen te ontwerpen namelijk.
Wellicht blijft de buitenkant zelfs volledig OEM om een echte beer in schaapskleren te zijn #kodiaqstyle ;)
Prio hebben motor, uitlaat, remmen en versnellingsbak aanpassingen en ook voel ik een interieurwrap aankomen op dat glimmende plastic op het dashboard ;)
 
Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
Wellicht blijft de buitenkant zelfs volledig OEM om een echte beer in schaapskleren te zijn #kodiaqstyle ;)
Heb ik ook overwogen, maar ik kon de verleiding niet weerstaan. :pardon:
Wel kan ik me voorstellen dat je op gegeven moment je auto niet meer zo uitdost qua uiterlijk. Vermogen blijft altijd leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
om een echte beer in schaapskleren te zijn
je hebt toch al een nieuw pak besteld Corné? Voor als je gaat rondtoeren :laugh:

michael_lombardi_031012.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
Skoda heeft er patent op om krappe wielkassen te ontwerpen namelijk.
Dit kan ik niet helemaal rijmen met al die opmerkingen die schreeuwen om verlaging van tot nu toe bestaande modellen "zodat de wielkasten er beter gevuld uitzien"... :pieker:

Wellicht blijft de buitenkant zelfs volledig OEM om een echte beer in schaapskleren te zijn
Dat zou mijn voorkeur ook zijn.
Misschien de vermomming zelfs nog een beetje aanscherpen met een Greenline badge of zo...? :D #totaleverwarring
 

CDK

Forumguru
Dit kan ik niet helemaal rijmen met al die opmerkingen die schreeuwen om verlaging van tot nu toe bestaande modellen "zodat de wielkasten er beter gevuld uitzien"... :pieker:

Je hebt hoogte en breedte, een grotere diameter heeft vrijwel altijd ook tot gevolg dat de velg breder wordt en dat is nu juist vaak het probleem. Dat past meestal niet lekker zonder aanpassingen.
 

LT83

Forumguru
Klinkt allemaal goed Corne, ik zou jezelf ook eens laten informeren naar de spool-up van de verschillende turbo's.
Veel pk's zorgt er zeker niet altijd voor dat de paardjes meteen staan te trappelen. Soms kun je beter een wat kleiner turbotje
monteren, dan heb je misschien wel 30-40pk minder, maar ben je in 90% van de tijd rapper.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Waarom niet bi-turbo? Kleintje die inderdaad eerder bij de les is, en zo'n massaal grote voor de top pk's. Anders krijg je een 'turbo-gat'?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Dat is nu niet bepaald plug& play Noord. Aanpassingen voor biturbo zullen gigantisch zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan