Kodiaq Sportline tour editon

Ook nieuw hier en even een korte introductie: Vorige week een Kodiaq Sportline Tour edition besteld in Steel Grey. Met als optiepakketen het assistentie en het travelpakket. Levering half oktober gaf de dealer aan. Ik ben benieuwd.

hemi24

Forumguru
Welkom!

Een Kodiaq Sportline met 3 maanden levertijd?!?
Ben benieuwd hoe dat uitpakt…
Heeft de dealer ook een jaartal genoemd?

jesse_s93

Forumguru
Ziet er lekker compleet uit zo'n Kodiaq Sportline in de tour editie. Daar ga je een fijne auto aan hebben!
Wel vreemd overigens dat de Columbus (9,2") hier niet als optie te bestellen is. Standaard is de Amundsen 8" navigatie.

levering staat voor nu op 16 oktober 2023, de kodiaq is weer beter leverbaar gaf de dealer aan.
En inderdaad zal dit een "basic" versie ofzo zijn. Wan geen columbus navi te bestellen, maar bijvoorbeeld de rolgordijntjes voor achterin zijn ook niet bestelbaar.
Ik vermoed dat ze de auto zo opbouwen dat ze er veel van kunnen bouwen en weinig naar klantbehoefte hoeven aan te passen, maar dat is een vermoeden....

hemi24

Forumguru
Ik gok dat ze met dit soort edities de productiesloten opvullen totdat de productielijn wordt omgezet naar het nieuwe model van de Kodiaq.
Blijft een hele fijne wagen de Kodiaq; stiekem misschien wel de betere Volkswagen…

Lijkt er inderdaad op dat ze productiesloten vullen met auto's die ze wél kunnen bouwen. Mijn Superb Limited Sportline was inderdaad ook na 3 maanden binnen en is afgelopen januari afgeleverd. Die van mijn collega was zelfs na anderhalve maand al binnen. Auto heeft alle opties die ik wilde en kon anders ook simpelweg geen Superb rijden als deze actie niet op het juiste moment kwam.

Veel plezier alvast met het wachten op je nieuwe Kodiaq!

Nee, vandaag te horen gekregen dat hij week 44 in productie gaat. En week 47 of 48 klaar staat bij de Dealer. Maar waarschijnlijk wil de leasemaatschappij dan het kenteken op januari hebben. Dus ik verwacht hem pas in 2024 te ontvangen

Bovenaan Onderaan