Kodiaq Phev verwarmd niet

j-ke

Nieuw lid
Hallo,

Is het normaal dat de nieuwe Kodiaq niet lekker warm is als je een schema ingesteld hebt?
Bijvoorbeeld van dinsdag t/m vrijdag wens ik dat de auto om 07:30 lekker verwarmt is tot 20 graden.
Zodra ik om 07:31 eenmaal in de auto stap zijn de ramen nog steeds beslagen, de ventilatie blaast koude lucht
en het is gewoon koud 11 graden buiten en binnen.
Eenmaal onderweg naar mijn werk kies ik op de snelweg voor hybride zodat de brandstof motor meewerkt en na zo'n 5km wordt het eens een beetje warm.
Ik vindt het nu nog geen ramp maar we gaan naar een kouder seizoen.

Herkend iemand dit?

John

j-ke

Nieuw lid
Nou daar heb ik al mee ge-experimenteert.
Bijna lege accu, zo goed als vol, aan de laadpaal en de hele nacht aangesloten laten, allemaal geen verschil.

hemi24

Forumguru
Minimaal 20% volgens het boekje…

Wat doet de wagen als je het willekeurig activeert via de app? Werkt het dan wel?

FNaRK_02

Forumguru
Je kunt de Škoda Kodiaq PHEV op afstand voorverwarmen met de MyŠkoda-app, waarmee je de auto kunt aansturen om het interieur op te warmen en ruiten te ontdooien. Je kunt dit direct doen, of een vertrektijd instellen. Voor het efficiëntst mogelijk voorverwarmen, doe je dit bij voorkeur wanneer de auto nog aan de laadpaal staat, zodat de accu niet onnodig belast wordt.

Stappen om je Kodiaq PHEV voor te verwarmen:

1. Installeer de MyŠkoda-app op je smartphone.
  2. Verifieer de verbinding met je Kodiaq PHEV via de app.
  3. Selecteer de voorverwarmingsoptie in de app.
  4. Kies of je direct wilt verwarmen of een specifieke tijd wilt instellen waarop de auto moet verwarmen.
  5. Activeer de functie om het proces te starten.

Volg de stappen, lees de handleiding of ga terug naar de dealer?

j-ke

Nieuw lid
Ik gebruik ook inderdaad de Skoda App, maar desondanks blijft het interieur koud.
Bedankt voor de reacties, dit duid op een bezoek naar de dealer.

EdK

Forumguru
Of naar een kledingszaak voor een dikke trui en/of jas .....
Ook makkelijk voor als je met pech staat.... :pieker:

Bovenaan Onderaan