Columbus Kodiaq i.c.m Columbus systeem

WV62

Lid
Wie o wie kan mij duidelijkheid geven?
Is het mogelijk om het Columbus media systeem aan te passen door middel van componenten toe te voegen zodat internet radio (geen DAB) en tv kijken bij stilstand mogelijk is.
Zitten er op de achterzijde van de unit welke in het handschoenenkastje geplaatst is nog aansluitingen?
Hoor graag.......
 

Rallye

Forumguru
Van componenten toevoegen bij een Columbus heb ik nog nooit gehoord, maar als ik een beetje voor je Google kom ik bijvoorbeeld hier

https://www.ebay.de/sch/i.html?_odk...assat+b8+dvb.TRS0&_nkw=passat+b8+dvb&_sacat=0

Overigens geen idee of dit werkt met de Nederlandse DVB (die net vernieuwd is een met moderne codecs werkt).

en hier

https://www.navishop.nl/tvdvd-vrijs...-softwarematig-p-17332.html?products_id=17332

Geen idee waarom je voor internetradio componenten denkt nodig te hebben; dat gaat via Smartlink (en evt. via Skoda Connect, maar daar heb ik geen ervaring mee).
 

Japanese Power

Donateur
Al die 100.000 Tune-in zenders kun je toch gewoon via elke internet radio app op je smartphone afspelen via BT op je audio systeem.
 

WV62

Lid
Hoi JP bedoel jij als je via VCDS de vrijschakeling maakt dat je dan vanuit je smartphone tv kan streamen via bluetooth op Columbus systeem?
 

WV62

Lid
Rallye, DVD vrijschakelen is volgens mij om tijdens het rijden DVD te kijken.
bij stilstand kan ik nu DVD kijken.
Ik ben naar iets op zoek om bv tv vanaf de smartphone naar de Columbus te streamen bedraad of draadloos.
 

Michelv.

Forumguru
Als je zoekt wat @Rallye linkt dan is dit misschien eenvoudiger en goedkoper. In OBDeleven heb je apps om iets aan te passen, en dit is er 1tje van, maar geen idee of je ook tv kan streamen of alleen video's kan afspelen als je dit ingesteld hebt.


360.jpg
 

Rallye

Forumguru
Dat kan, maar Mirrorlink wordt niet met alle telefoons goed uitgevoerd, daarom heb ik naar een meer hardwarematige oplossing gezocht. En @Michelv. kan ook nog een iPhone-gebruiker zijn...…...dus geen Mirrorlink.
 
Bovenaan Onderaan