Kodiaq facelift?

Spector

Forumguru
SKODA KODIAQ KRIJGT FACELIFT
0gyy7tdbr1hu_800.jpg

4rtyhy2bhnxj_800.jpg



Hoewel Skoda’d SUV-offensief nog maar net van start lijkt te zijn gegaan met de komst van de Europese Kamiq, draait zijn eerste SUV alweer even mee. Aankomende september blaast de Kodiaq namelijk alweer drie kaarsjes op zijn verjaardagstaart uit. Voor het eerst duikt zijn opvolging op.Skoda is namelijk druk in de weer met een gecamoufleerde Kodiaq.

Onder het camouflagemateriaal houdt de gefacelifte SUV zich schuil. Zoals we van menig facelift gewend zijn, gaat Skoda aan de slag met het front en de kont. Verwacht geen grote veranderingen, maar eerder subtiele wijzigingen in bijvoorbeeld een meer uitstekende grille en gewijzigde lamppartijen. De bumper zou ook een iets andere indeling kunnen hebben. Voor de achterkant verwachten we soortgelijke wijzigingen.

De binnenkant van de gewijzigde SUV komt niet in beeld, maar daar zou een losstaand scherm voor de multimedia, zoals we die uit bijvoorbeeld de Scala kennen, zijn weg kunnen vinden. Achter de scherm verwerkt Skoda dan naar alle waarschijnlijkheid de laatste technologieën op het gebied van connectiviteit.

De wereldwijde verkooplijsten van Skoda wordt de Octavia en Fabia aangevoerd, maar de Kodiaq eist de derde plaats van het gehele portfolio op.

bron: https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/skoda-kodiaq-krijgt-facelift/
 

Okki

Donateur
Zal voornamelijk om de gril en de display van de 'radio' gaan om in de pas te lopen met de Scala en Kamiq
 

Tinus78

Forumguru
Ik heb eerder het idee dat hier de my20 update wordt gecamoufleerd. Zie zo weinig verandering en weinig camo, dat het niet veel kan zijn. Nu een beetje geheimzinnig doen voor een verandering die we eigenlijk al kennen vermoed ik.
 

KodiaqS2

Senior Member
kan mij niet voorstellen dat ze met camouflage rijden waarmee ze al op de beurs stonden..na een jaar of 3 een update die zich beperkt tot lampen en bumpers is vrij gebruikelijk..
 

Rooie

Actief lid
Is dit al een auto welke nu al uit de fabriek komt, op de Tsjechische Skoda site staan nog geen nieuwe foto’s!. Dat Pon niet zo snel is met het aanpassen van de site dat weten we nu al een tijdje. Maar je zou toch verwachten dat ze in eigen land iets sneller zijn:laugh:
 
Bovenaan Onderaan