Kodiaq coupé

Canon-Eye

Forumguru
Mijn Tsjechisch is niet best dus ik kan de toelichting niet decoderen, maar op de plaatjes zie ik allerlei verschillende versies.
En daar is er eigenlijk niet eentje bij die me aanspreekt... :nono:
 

Triple4

Actief lid
Noch ikzelf ;)

Even door de molen gedraaid maar de zinnen slaan eigenlijk nergens op.
Eigenlijk ging het hem enkel over de beelden alhoewel er ook derdelijke losse beelden te vinden zijn op het internet.

Het moet waarschijnlijk iets dergelijks zijn, voor wat het waard is:

… De afbeeldingen zijn waarschijnlijk het dichtst bij de werkelijkheid.

Tot voor kort, we geloofden dat de eerste SUV-coupe Skoda merk zal worden afgeleid van het model Kodiaq, maar die is het niet. Internetafdrukken tonen nu volledig de elektrische E Vision studie maar die lijkt nog toekomstmuziek te zijn. De Kodiaq coupé zelf zullen we een beetje vroeger te zien krijgen.

De afgelopen tijd waren verschillende creaties van onafhankelijke grafische ontwerpers te zien, terwijl de laatste nog als een seriële auto naar verwachting dichtervstaat. Voor grafische illustraties stond X-Tomi, die de auto tuned voor een zeer sportieve noot stijl RS derivaten…

Helaas is dit niet een seriële auto, hoewel het op het eerste gezicht lijkt misschien, maar we kijken naar waarschijnlijk de meest getrouwe weergave van wat we zouden kunnen ontmoeten in de toekomst op onze wegen. Sinds vorig jaar, weten we dat de Skoda de coupé in samenwerking met de Chinese SAIC Motor zal produceren om aan de behoeften van de lokale markt te voldoen…
 
Bovenaan Onderaan