Kodiaq bestel vraag

hendrik38

Forumguru
Wie kan mij helpen...ik ben bezig een sportline kodiaq te bestellen. Nu kan je bij een comfort pakket niet later nog de optie travel assist met verkeersbordherkenning kiezen. Wie weet waarom niet?
Daarnaast de vraag of jullie ook meerwaarde voor de kids zien in de extra zonwering achterin.

thnx
 

wdejong32

Actief lid
Ik heb sinds januari mijn Kodiaq met het slaapakket wat destijds leverbaar was met de geintergreerde zonneschermen in de achterdeuren , mijn kinderen van 10 en 12 vinden het ideaal , zeker omdat ik mijn vorige auto (Volvo V60) van die losse inzetschermen had die je er niet makkelijkuit kon halen en tijdens het rijden als ze er al wel uit waren achterin lagen te slingeren.
als we nu op vakantie gaan en de zon schijnt en ze hebben er last van kunnen ze het zelf omhoog en omlaag doen , ook als we bijvoorbeeld gaan touren door een natuurgebied en er oefenen militairen kunnen ze zelf de schermen wel/niet omlaag doen
 

hendrik38

Forumguru
In de sportline zitten wel al standaard geblindeerde achterramen..maar heb niet het idee dat dat heel blinderende is
 

wdejong32

Actief lid
ik heb een gewone kodiaq ambition bussines zonder extra donkere achter ruiten ( wel licht getint zoals de voorste zijruiten), met een 1.5TSI met DSG en dat bevalt mij erg goed
 

Japanese Power

Donateur
Daarnaast de vraag of jullie ook meerwaarde voor de kids zien in de extra zonwering achterin.
Dat heeft zeker meerwaarde voor de kids. In mijn vorige auto had ik het ook en ik moet zeggen dat 95% van de tijd de schermpjes ook gesloten zaten.

Ik heb in mijn Kodiaq nu 85% tinting raamfolie en dat is van vergelijkbaar resultaat. Dit omdat ik de standaard tinting af fabriek absoluut niet zonwerend vind, veel teveel lichtdoorlatend.
 
Bovenaan Onderaan