Knoppen stuurbediening blijven hangen...

O3-Rider

Senior Member
Sinds vanmorgen blijven zowel de rechter als linker knop op mijn stuurbediening hangen.
Het betreft niet de up/down, maar dus de buitenste "cycle" knoppen.
Ze blijven niet elektronisch hangen, maar komen niet meer terug na het indrukken.
Na een half uur rijden, ik vermoed warmer in de auto, leek het bij de rechter weer beter te zijn.

Meer mensen dit gemerkt? Pufje WD40 wellicht?
 
Laatst bewerkt:

O3-Rider

Senior Member
LOL Nee. Er wordt in mijn wagen niet gegeten of gedronken. ;)

Het heeft waarschijnlijk met de temperatuur te maken. na 45 minuten ging het met 1 knop weer een stuk beter.
Over 2 weken naar de dealer, nieuwe knoppen op het stuur. Top dealer!
 

ertromp

Forumguru
Laat je dealer eens kijken of er ook foutmeldingen uit te lezen zijn bij je stuurwiel module. Daar ben ik wel benieuwd naar.
 

O3-Rider

Senior Member
Zal ik doen, maar ik denk dat er geen fouten zijn, want verder werkt het wel allemaal.
Het is puur mechanisch.
 

O3-Rider

Senior Member
Duh gaat tie dinsdag naar de dealer, werken de knoppen sinds na het weekend vrijwel weer goed. Behalve de linker, die klikt toch niet helemaal top. Vaag.
 

Gieliovd

Forumguru
Al het plastic op je stuur waar die knopjes in zitten, dat zijn losse dingen die ze erin klikken.

Na montage zat er eentje half in geklikt bij mij :')

Dus drukknoppen, draaiwieltje etc.

Bij de Leon die ik ervoor reed is het ook vervangen, inclusief regelmodule in de stuurkolom. Daar deed de bediening van de telefoon het steeds niet meer.
 

O3-Rider

Senior Member
Zo. Vandaag linker gedeelte vervangen. Weer keurig werk van de dealer. Rechter was niet op voorraad, maar die is de laatste dagen weer ok. Even afwachten dus.
 
Bovenaan Onderaan