Knopje b-stijl?

brepus13

Forumguru
ik heb een prachtig knopje in de b-stijl achter/naast de bestuurdersstoel zitten. Lijkt me iets met ventilatie oid? Kan er zo snel niks over vinden in het boekje.... mag ik jullie kennis misbruiken: wat is het en waar dient het voor?
 

Bijlagen

  • 65BD351E-B0C8-4F67-A19B-F48F7CFB1F46.jpeg
    65BD351E-B0C8-4F67-A19B-F48F7CFB1F46.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 102

hemi24

Forumguru
Knopje is voor het uitschakelen van het alarm / interieurdetectie...

Ergens rond pagina 36 van je boekje. :lezen:
 

hemi24

Forumguru
Als je ontgrendeld wel, maar bij bijvoorbeeld afslepen of overtocht op veerboot is het handig om het alarm te kunnen deactiveren!

Lees gerust even na in het instructieboekje!
 

brepus13

Forumguru
Ja ga ik doen! Was gewend van eerdere systemen dat 2 keer op slot klikken hetzelfde effect had vandaar.
 

brepus13

Forumguru
Nou meteen even wat testjes gedaan. Knopje gevonden in boekje en werkt idd prima. Eigenwijs als ik ben ook even het 2 keer klikken systeem geprobeerd. Dit lijkt ook gewoon te werken. Dus vergrendelen en dan nog een keer op slot klikken. Heb het 3 keer geprobeerd en geen 1 keer ging het alarm af toen ik in de auto zat.

Kan iemand dit wellicht ook eens proberen? Is namelijk veel makkelijker dan knopje indrukken ( gemak dient de mensch)
 

TDI_DSG

Senior Member
ik heb ook een Superb II gehad met fabrieksalarm en had dit knopje ook op de b-stijl. Zoals al gezegd heeft 2x op slot drukken met de afstandbediening hetzelfde effect. Dus knopje op de b-stijl heb je niet nodig....
 
Bovenaan Onderaan