Knop geleiding voor Centrale deur vergendeling issue

FabiaFrans

Senior Member
De knop geleiding van mijn faabje zijn er slecht aan toe en wilde deze gaan vervangen. Nu heb ik in ETKA gezocht maar daar tref ik toch nog wat onduidelijkheden aan in de verschillende artikelnummers. Ik heb Skoda Amsterdam gebeld en de artikelnummers doorgegeven. De 'magazijn man' kon ze niet vinden totdat hij mijn kenteken wist, maar kwam met de onyx kleurige (47H)versie.
De artikelnummers zijn volgens mij '6Y0868391' voor de rechter portier (nummer 30 in de tekening) en '6Y1868391 voor de linker portier (nummer 31) waarin ook het CV ledje in past. Wie kan mij hier meer duidelijkheid over geven.

2015-05-15_1353.png

Resumé: Ik zoek de juiste art.nummers voor deze items, maar NIET de Onyx versie (47h)


bij voorbaat hartelijk dank,

Frans
 
Laatst bewerkt:

Monteurtje

Forumguru
47H is gewoon de kleurcode. Onderdeelnummer blijft met een andere kleur hetzelfde alleen zijn de laatste 3 tekens anders, vanwege de kleur. Welke kleur moet je hebben dan? Donkergrijs is zo beetjes de standaard. Op kenteken krijg je altijd de juiste.
 

FabiaFrans

Senior Member
Dank voor je reactie @Monteurtje ! Maar ik wist zelf dat dat de kleurcode betreft. 47h verwijst naar Onyx. Ik moet donker grijs hebben. Of is onyx donkergrijs?

Waar het mij omgaat is of de Onderdeelnummers die ik gevonden heb de juiste zijn aangezien in ETKA meerdere nummers voor deze items tevoorschijn komen.

mvg Frans
 
Bovenaan Onderaan