Knipperleds in buitenspiegel gelijk aan O2?

VAG-man

Forumguru
Kan iemand duidelijkheid geven of de knipperlicht-units in de buitenspiegels van de S2 gelijk is aan die van de O2?

Als ik zoek bij een leverancier dan wel, maar wil het uit ervaring horen.

https://m.autoteiledirekt.de/van-wezel-10197582.html

Of gelijk aan een ander VAG-product?

Waarom deze vraag?
Ik wil graag dynamische knipperleds installeren, maar kan specifiek voor de S2 niks vinden.
Misschien dat van een ander merk/type auto het ook past.
 
Laatst bewerkt:
Goeie vraag! Ik weet het antwoord ook niet, maar wil het graag weten. ik zit ook al even te denken aan dynamische knippers...
 
@VAG-man
Ik ben hier ook naar op zoek maar kan nog niets vinden.
De link die je erbij zet geeft overigens mij niet de indruk dat het om dynamische exemplaren gaat.

Wordt wellicht knutselen/zelf maken
 

VAG-man

Forumguru
Dat klopt @Boli-Rent dat de link geen dynamische knippers bertreft. Ik had de link er alleen bij gedaan, omdat deze verkoper aangeeft dat fe O2 en S2 gelijke knippers heeft. Zou dat graag bevestigd zien op dit forum.

Overigens kun je op Aliexpress ook voor de O2 geen dynamische knipperlicht voor de buitenspiegel kopen. Blijkbaar weinig vraag naar. Wel voor de B6 Passat en de S1. Die laatste heeft niet een knipperlichten in de spiegels begreep ik.

Het wordt dus een kwestie van zeuren bij onze verre oosterburen (China) of nog langer geduld hebben.
 

floyd2

Forumguru
De knippers zijn inderdaad hetzelfde van de superb en de octavia en helaas niet op Ali beschikbaar .
Maar omdat die dynamische lampskes leuk zijn en vooral ook veel duidelijker ga ik zelf maar aan de slag.
Ik ga de bestaande (of vervangende) lampjes trachten te openen en te voorzien van:
https://s.click.aliexpress.com/e/CZmFxkPW
Als dat een succes wordt dan laat ik het nog even weten.
Voor de prijs kan ik die gok wel maken;)
 

VAG-man

Forumguru
@Dave440 al het setje besteld doe @floyd2 aangaf?

Heb nu wat anders gezien!
€ 8 42%OFF | Carcardo Auto DRL Led-dagrijverlichting Flexibele Auto LED Amber Turn Licht Silm Auto Koplamp Daytime Vloeiende Lamp
https://s.click.aliexpress.com/e/CVlLRamk

Maar ik vraag mij af mag je dit straffeloos doen in Nederland? Meneer agent? APK?
Vermoedelijk moeten de oude knipperlichten ook blijven werken. Deze zijn immers zo gekeurd bij dit type auto. Wie weet hier een antwoord op?
 

floyd2

Forumguru
Nou, alle spullen binnen en het zit er op/aan/in.
Het was niet echt een kwartiertje werk maar ik ben er zeer content mee.
Voordelen; goed zichtbaar omdat het dynamisch is valt het meer op.
Nadelen; veel gemeet,gepriegel om het passend en werkend te krijgen.
Omdat het glas doorzichtig is vind ik ze in de ruststand minder mooi omdat de chromen reflector gedeeltelijk is weg geslepen.
Dit valt alleen op als je er op let dus de gemiddelde leek heeft het niet eens in de gaten.

Onderdelen gebruikt; 2x ledstrip,2x ali knipperlichtjes,2componenten lijm.
Van de verwijderde print wel het stukje gebruikt om de orginele aansluiting te kunnen hergebruiken

 
Laatst bewerkt:

floyd2

Forumguru
Ze knipperen inderdaad zo snel doordat ik de deuren van het slot haalde.
Ze hebben verder geen invloed op de snelheid van het knipperen.
En de uitstapverlichting is ook led(van superskoda)
 

VAG-man

Forumguru
Dan knipperen ze bij jou sneller dan normaal. Misschien doordat je nog meer knipperleds hebt?
Ik heb zelf rondom ook knipperleds zonder weerstanden en ze knipperen normaal. In ieder geval langzamer dan die van jou.
 
Bovenaan Onderaan