Kleur ? Voorbeelden Magic Black of Crystal Black ?

Welke kleur voor een blacked out auto ?

  • Magic Black

    Stemmen: 4 66,7%
  • Crystal Black

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

Cal Noughton Jr

Actief lid
Omdat de inkoopafdeling er een potje van maakte zijn we weer geheel terug bij af.
Ik ging er vanuitt dat er een HB in bestelling stond maar bleek een Combi te zijn... En die was nog niet officieel besteld. Daarom alles ingetrokken en van voren af aan begonnen...en nu bleek Led Matrix wel in het budget te passen. Leer is leuk maar niet zo belangrijk als de Matrix LEd...

Zo zou ie moeten worden maar de twijfel over de kleur blijft.
Emerald is afgevallen... Quartz is me iets te blauwig (zeker vergeleken met mijn Mineralgraue 3GT)
Wil nog steeds zilveraccenten zwart wrappen...en dan is wellicht een zwarte wagen de beste optie...
Er rijdt hier een politieauto rond in compleet zwart en dat is wel erg gaaf...
Maar is er ergens een goed verschil te zien tussen Magic Black Pearlescent of Crystal Black Metallic ? Op de Skoda configurator zijn ze allebei hetzelfde... en op het Forum vind ik het niet zo snel.

Auto: Skoda Superb HB 2.0 TDI 150 pk.

upload_2020-5-19_20-47-14.png
 

Cal Noughton Jr

Actief lid
Alle wegen leiden naar Skodaforum.nl:D

:-) Nou dat viel hierin dit geval wel mee want in de genoemde post is er geen foto van Magic Black (en ik weet niet hoe de standaard VW kleur eruit ziet, heb in 2009-2010 een blauwe Passat gehad en that was it ;). En de foto van Crystal is nu ook niet denderend te noemen...
 

JeSko

Forumguru
Dat de info niet toereikend is is een ander, maar dat je wel hier uitkomt sterkt mijn punt ;)
 

hemi24

Forumguru
Smaken verschillen, gelukkig..!

Ik zou eerder voor de blauwe gloed vallen van de Crystal black.
  1. Kleur oogt sjieker;
  2. In de garage staat al een Up in de kleur Black magic.
;)
 

Cal Noughton Jr

Actief lid
Dat zijn topfilmpjes ! :dankje::thumbsup: Maar om nu te zeggen dat ik eruit ben...nee....:sterretjes::thinking: misschien morgen toch maar eens wat kleurballen gaan zien bij de dealer...
 

Cal Noughton Jr

Actief lid
Zojuist de knoop doorgehakt..... Stond een Superb Combi III in Magic Black bij de dealer. In België wordt die veel verkocht omdat de Crystal Black gewoonweg duurder is. Dus ongezien de Crystal gekozen ;) Ik denk wel een veilige gok....
 
Bovenaan Onderaan