Kleur Storm Blue metallic weer leverbaar

Michel

Forumguru
Vandaag was ik voor het eerst sinds tijden weer eens bij mijn dealer, omdat ik serieus ga kijken naar een opvolger voor mijn trouwe Octavia. Tot mijn verbazing zag ik daar een prachtige Skoda Superb Combi in de kleur Storm Blue metallic in de showroom staan. Deze kleur was een tijdje geleden verdwenen, maar volgens mijn dealer is deze kleur nu weer leverbaar. Op de Skoda website is dit nog niet aangepast...

Het is dus deze kleur:

2765417147_30c7909952.jpg

maartenv84

Senior Member
Ik vind dit ook echt een gave kleur. Toen ik anderhalf jaar geleden "de mijne" ging uitzoeken, ben ik bij Kreijne langs gegaan. Daar stond een Elegance businessline in de showroom en om de verschillen te zien, liet de verkoper mij een ambiiton bussinessline zien, die op uitlevering stond te wachten op de parkeerplaats. Dat was er één in de kleur storm blue. Dus ik zeg tegen die verkoper ik wil er 1 in deze kleur. Krijg ik vervolgens de opmerking dat die niet meer leverbaar is.

Storm blue, samen met Rosso Brunello vind ik eigenlijk hele mooie kleuren voor een Superb of een octavia natuurlijk, maar vooral de superb i.c.m. die chroom accenten.

hemi24

Forumguru
Dit is toch oud nieuws?!? Is al ruim een half jaar weer terug op de lijst, als ik me niet vergis met ingang van modeljaar 2013, ergens rond week 22 van dit jaar.
Zo vertelde een kennis ook dat hij begin dit jaar ook langer op zijn O2 moest wachten omdat hij een 'nieuwe' kleur blauw kreeg. Was uiteindelijk net zo blauw als de mijne uit 2009 ;)

Maar het klopt inderdaad dat de kleur weer terug is in het pakket na een kleine twee jaar afwezigheid. Blijkbaar liep men toch niet zo warm voor de Lava Blue..?

Eén van de mooiste kleuren in het pakket; heb 2x een O2 in deze kleur gehad.

Michel

Forumguru
Bij mij was het niet bekend. Ook op de Nederlandse site van Skoda is deze kleur nog steeds niet vermeld, terwijl volgens mij nu wel modeljaar 2013 wordt uitgegeven. Ik was in ieder geval aangenaam verrast.

Same here :xyxthumbs:
Schitterende kleur dat Storm Blue metallic.
Vind dat deze donker metaaltint mooi past bij de uitstraling van de Superb.

jalex_h

Forumguru
Ik zij vroeger altijd tegen mijn vrouw " een botsing is niet erg, maar doe het dan wel zo, dat'ie total los is". Maar toen Storm Blue uit productie ging, heb ik toch maar een algeheel botsverbod ingesteld :). Dat is inmiddels dus weer opgeheven.

hemi24

Forumguru
@hemi24
het ging over "Stormblue" en NIET over lavablue......tja...

Daar had ik het ook over: ergens 2010 is Lavablue geintroduceerd als opvolger van Stormblue, maar je mag m'n verhaal nog wel even teruglezen, misschien snap je het dan...

Bovenaan Onderaan