Kleur (Kelvin) SuperSkoda LED verlichting

HarrieSkoda

Forumguru
Heeft iemand enig idee wat de kleurcode (Kelvin) is van de volgende LED onderdelen van SuperSkoda?

- LED spiegelverlichting
- LED interieurverlichting (voorzijde)
- LED kofferbak verlichting

In de product omschrijving staat dit namelijk niet vermeld.

Een mailtje naar SuperSkoda levert geen reactie op... helaas!

------------------------------------

En weet iemand dan ook misschien welke fitting lampjes je voor de volgende verlichting nodig hebt?

- interieurverlichting voor én achterzijde
- verlichting handschoenenkastje

Ohja als aanvulling; ik heb geen panorama dak.

Mijn dank is groot :D.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Thnx voor je tip @Bakkertje .

Het 'probleem' is dat ik de LED spiegelverlichting en de voorste LED interieurverlichting al heb.

Graag wil ik matchende LED verlichting, vandaar de vraag.
Niet dat voor en achter afwijkend is bijvoorbeeld, dat ziet er zo cheap uit.

Als er nou een kleurcode bij had gestaan, was het een stuk gemakkelijker geweest!

Overigens ben ik niet echt fan van de Ali LED'jes. In het verleden gehad en gingen supersnel stuk. Zagen er toen ook erg goedkoop uit; printplaatje met LED's en dan een krimpkousje er omheen.

Wellicht dat de kwaliteit hedendaags weer wat verbetert is..
 

HarrieSkoda

Forumguru
Excuus, de kofferbak verlichting heb ik óók al.

Dus wil enkel de verlichting van het handschoenenkastje en de verlichting van de achterbank nog vervangen. En dit wil ik graag laten matchen met de verlichting die reeds geplaatst is.

Ik merk aan mezelf dat het vrijdagavond is... :koffie:
 

Rofffel

Forumguru
Haha lekker bezig @HarrieSkoda ;)
Mijn advies is om de ledjes wel tegelijk te vervangen.
Het is namelijk een wilde gok om kleur in te schatten en dan de juiste te pakken.
Ik zou vooral 10 ledjes W5W T10 bestellen voor het interieur, dan heb je het matching.

Heb jij de kofferbak van SuperSkoda of van Ali? Ben wel benieuwd of die van SuperSkoda het waard zijn.
 

Bakkertje

Forumguru
Ja hallo, met iedere keer veranderende zoek opdrachten wordt het wel heel moeilijk zoeken..
Anyways, voor die 10 euro uit mijn eerste link heb je een complete set van 5 lampen in gelijke kleur, lijkt me dan toch het makkelijkst..
Als ik de prijzen bij superskoda zie dan kun je jezelf daar geen bult aan vallen..
 

HarrieSkoda

Forumguru
Excuus, ben misschien niet helemaal duidelijk geweest in mijn (eerste) berichtgeving.

Resumé:
Ik wil graag de kleurcode (Kelvin) van de SuperSkoda LED verlichting weten, om zodoende matchende LED verlichting bij te kunnen bestellen, omdat ik nog wat zaken mis.

Wat ik al wel heb:
- SuperSkoda LED kofferbakverlichting (@Rofffel )
- SuperSkoda LED voorste hemelverlichting
- SuperSkoda LED spiegelverlichting

Wat ik nog zoek:
- LED achterste hemelverlichting
- LED handschoenenkastje verlichting

Wat wil ik weten:
- Wat voor soort LED lampjes dit zijn. Allen W5W T10's?
 

Maartenvds

Forumguru
[QUOTE="Rofffel, post: 785354, member: 8144" Heb jij de kofferbak van SuperSkoda of van Ali? Ben wel benieuwd of die van SuperSkoda het waard zijn.[/QUOTE]

ik heb ze van Ali een mega bak licht. je hebt een hele module dus zo plug en play ideaal voor dat geld!!
 

HarrieSkoda

Forumguru
Dan ga ik die bestellen; ik wil meer licht in de kofferbak. De interieur verlichting laat ik waarschijnlijk origineel. Dat vind ik wel mooi bij het beige leer.

LED is verslavend :D.

Ik ben lekker op weg met bijna alles vervangen te hebben voor LED. Zou niet meer terug willen.
 

Spinal

Forumguru
Die kofferbak verlichting is echt ideaal, met de standaard verlichting zie je bijna niks en met die LED verlichting heb je een laskap nodig om niet verblind te raken :-)
 

ZaRoK

Senior Member
@Bakkertje Die kofferbakverlichting die je linkte van Ali, is dat niet alleen voor een Octavia 2? In de beschrijvingen op Ali staat geen 3 helaas :O
 

kwillems

Donateur
Het duurde even, maar ze zitten erin: de led-lampjes in de kofferbak.
Ik kan er helaas niet te lang naar kijken, want dan krijg ik lasogen.
Met andere woorden: een enorme verbetering!:yeah:

Nu ga ik maar eens die mistlampen vervangen. Geen gezicht, die gloeilampjes in combinatie met de Xenon-verlichting
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan