Klein feestje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
Vandaag 2500 leden bereikt!

Lid met de naam Relax is de gelukkige.
Uiteraard heb ik hier ergens in een lade een sleutelhanger voor Relax.

Als hij zich per PM bij mij meldt, anders niet...:)

Wederom heel erg bedankt aan alle leden van dit gezellige forum voor alles, wat hier tot nu toe is bereikt. Ik ben nog steeds erg blij hier het baasje van te mogen zijn!

Groetjes,

Exciter
 

Gieliovd

Forumguru
Fantastisch, zo populair!

Van een groepje gepeupel naar een enorm forum..

Dat biertje heb ik vanavond al getoost, maar die heeft helaas een nare nasmaak. Echt niet leuk.
 
Vandaag 2500 leden bereikt!

<knip>

Wederom heel erg bedankt aan alle leden van dit gezellige forum voor alles, wat hier tot nu toe is bereikt. Ik ben nog steeds erg blij hier het baasje van te mogen zijn!

Groetjes,

Exciter

Gefelicteerd en dank je wel voor het werk dat je voor ons allemaal doet.

Groeten,

Cant55
 

AsK2

Lid
Sluit me helemaal aan bij de laatste spreker!!
icon12.gif
 
Fijn dat het forum het weer doet. Als ik afga op de ontwenningsverschijnselen in de afgelopen week, moet ik constateren dat het nogal verslavend werkt ...
 

nemo

Senior Member
Fijn dat het forum het weer doet. Als ik afga op de ontwenningsverschijnselen in de afgelopen week, moet ik constateren dat het nogal verslavend werkt ...

Hier ook. De eerste dagen keek ik erg veel op het forum, daarna werd het al minder. Dacht bij mezelf: het forum moet snel terugkomen want anders verlies ik hem uit het oog!!
Maar gelukkig hebben wij elkaar weer gevonden :1761:
 

joergarms

Senior Member
ja was inderdaad errug eenzaam zo zonder Skodaforum.
Normaal heb ik een tiental berichten in m'n email over nieuwe topics, nu elke keer niks, dat was wel vreemd. En m'n vriendin maar lachen.........

Maar nu zit ik er gewoon de dubbele tijd achter, kan ik ook weer lachen!!
 

Fabia

† In Memoriam
Ik kreeg al ontwennings verschijnselen van een week zonder internet en dus zonder Skodaforum. Kijk daar best wel veel op en vind het ook gezellige om alle berichten te lezen en te reageren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan