Klaar voor de winter, winterbanden gekocht!

mdortland

Actief lid
Omdat het alweer 2 dagen 25°C is geweest vanavond een setje winterbanden aangeschaft. Je weet namelijk nooit wanneer het weer omslaat in ons kikkerlandje !!;)
Via marktplaat een setje gekocht op stalen velg met contiwintercontact banden in maatje 185-60 r15.

Een winter gebruikt en 6 mm profiel. Voor wel geteld €150,-

DIt is echt het moment om winterbanden te kopen. Scheel echt de helft vergeleken met de winter
 

Noord26

Forumguru
Afgelopen hartje winter toen het sneeuwde heb ik een setje nieuwe velgen met nieuwe banden gekocht. Bedrijf wilde een beetje van zijn voorraad af. Het was er druk met mensen die van zomer- naar winterbanden wisselden. Kan heel veel schelen idd. Maar dat geld voor alle goederen die tamelijk seizoens-gebonden zijn.. :)
 

Der Einser

Forumguru
Ik heb mijn auto juist op winterbanden gekocht,...
De zomersetjes wisselen bij toch nogal eens :-)

Maar goede koop inderdaad!
Ik hoop alleen dat je voorlopig nog geen gebruik er van hoeft te maken, ben zo klaar met die kou en winter.
 

ertromp

Forumguru
@mdortland: dat is een goede deal :D Gisteren zoveel water hier in Apeldoorn dat wellicht een stel zwemvliezen en een periscoop voor de auto ook tot de uitrusting moet gaan behoren naast de winter/zomerbanden
 

Joske

Forumguru
@mdortland: dat is een goede deal :D Gisteren zoveel water hier in Apeldoorn dat wellicht een stel zwemvliezen en een periscoop voor de auto ook tot de uitrusting moet gaan behoren naast de winter/zomerbanden

Kan me voorstellen dat in dat kikkerlandje van jullie er vast wel al een gelijkaardig optie-pakket bij te nemen valt.. :D

P.S. mijn regensensor verzoop deze voormiddag anders ook wel hoor! :nailbiting:
 

Joaker

Nieuw lid
Ik heb alle keren dat ik een set winterbanden heb aangeschaft, dit ook altijd buiten het winterseizoen gedaan.
Via internet rechtstreeks uit Duitsland thuis laten bezorgen. Scheelde erg veel geld!
 
Bovenaan Onderaan