HierEnDaar
Nieuw lid
Ik heb een Octavia III combi 1.4 TSI uit 2013, en deze geeft sinds een week of twee de melding "Keyless defect". Uitgelezen met OBDeleven, en die meld dat de antenne aan de passagierskant kortsluiting maakt. Heb nog geprobeerd sleutel batterijen te vervangen, maar dat hielp niets.
Keyless entry werkt dus niet meer, maar met druk op de knop kan ik de auto gewoon prima open krijgen en starten is ook geen probleem.
Alleen die "Keyless defect" melding blijft alsmaar maar komen, met bijbehorende geluidje. Alleen als ik op de grote weg rijd, dan blijft het stil.
Las ergens dat je de handgreep moet vervangen, en dan zelf nog moet spuiten.
Ik wil er eigenlijk niet al te veel geld aan uitgeven. Als ik de melding uit kan zetten ben ik al wel tevreden. Weet iemand of dit mogelijk is?
Keyless entry werkt dus niet meer, maar met druk op de knop kan ik de auto gewoon prima open krijgen en starten is ook geen probleem.
Alleen die "Keyless defect" melding blijft alsmaar maar komen, met bijbehorende geluidje. Alleen als ik op de grote weg rijd, dan blijft het stil.
Las ergens dat je de handgreep moet vervangen, en dan zelf nog moet spuiten.
Ik wil er eigenlijk niet al te veel geld aan uitgeven. Als ik de melding uit kan zetten ben ik al wel tevreden. Weet iemand of dit mogelijk is?