Ronteun
Lid
Ik ben van plan een nieuwe auto aan te schaffen. Mijn oog is op de Octavia combi gevallen. mijn budget is rond de 30000 euro en ik twijfel tussen een Octavia combi PHEV occasion of de vernieuwde Octavia Combi edition die sinds dit jaar op de markt is. Van de PHEV weet ik dat hij fors minder bagageruimte heeft dan de reguliere octavia combi. ik heb 3 kinderen en met name als we op vakantie gaan nemen we best veel spullen mee. Is die 490 liter alsnog best veel? Verder lees ik veel horror verhalen over het infotainment systeem. Is dit na de laatste software updates nog steeds zo slecht? Hoe is de staat van zo'n accu na enkele jaren? Als ik een auto van 2 jaar oud met 40000 km op de teller koop is die batterij dan nog oke?
Is er iemand die al ervaring heeft met de vernieuwde Octavia? is dat infotainment aanzienlijk beter? En hoe doet de 1.5 TSI met 115 pk het? Is deze ruim voldoende of heb je continue het idee of je wat mist?
Ik ben nog van plan om in beiden auto's nog een proefrit te maken maar wellicht hebben jullie nog wat tips.
Is er iemand die al ervaring heeft met de vernieuwde Octavia? is dat infotainment aanzienlijk beter? En hoe doet de 1.5 TSI met 115 pk het? Is deze ruim voldoende of heb je continue het idee of je wat mist?
Ik ben nog van plan om in beiden auto's nog een proefrit te maken maar wellicht hebben jullie nog wat tips.