Kessy standaard op Greenline Bussiness??

Vandaag na heeeeeeel lang wachten eindelijk mijn nieuwe Octavia 1.6tdi Greenline Bussiness geleverd gekregen.

Extra's:

Lichtpakket (oa Xenon)
Columbus ipv Amundsen
Drive Setup
Verwarmbare voorstoelen
Volledig leder interieur (Zwart met zilvergrijs stiksel) erg mooi geworden al zeg ik het zelf ;)

tot mijn grote verbazing heeft men de auto ook geleverd inclusief Key less entry en key less start systeem. Een optie die in de brochure voor ruim € 900 te boek staat.

Is dit tegenwoordig standaard?? Of zie ik wat over het hoofd?????
 

serum

Senior Member
Goed bezig!

Wellicht heb je er ook de parkeerassist erbij zitten!(onderdeel van het pakket) klopt je fiscale waarde wel?
 

jellemeer79

Actief lid
Net gebeld door de dealer, de auto is bij hun binnen gekomen (afgelopen donderdag geproduceerd), ik mag hem volgende week woensdag om 09:30 komen ophalen :D
Nog net iets minder als een week wachten :nailbiting:
Mijn auto is ook Greenline Businessline maar zonder, zoals besteld, Kessy gebouwd. Betwijfel of Kessy dus standaard is denk @Paulb1978 een geluksvogel is als hij er althans blij mee is.
 
Laatst bewerkt:

VWim

Forumguru
Tja, kessy schijnt nogal een probleem iets te zijn. Ik zou het moeten hebben maar helaas. Het mocht er niet op zitten....
Als ik nu lees dat er mensen zijn die het wel hebben ontvangen terwijl het er niet op hoort te zitten :mad::mad::mad::mad::banghead::banghead:
 
Huh? "ik zou het moeten hebben maar helaas"? Je bestelt toch een auto met Kessy? Dan mag je toch Kessy verwachten?
 

hberg

Actief lid
Als je het besteld hebt moet het er op zitten lijkt mij? ! Of uiteindelijk verkeerd besteld door de dealer?
 

VWim

Forumguru
Nee in de categorie "monopoly, neem een kanskaart": Skoda produceerde uw auto niet conform bestelling en u heeft pech gehad, ga direct naar de gevangenis, ga niet langs start en u ontvangt geen fl. 20.000.
 

serum

Senior Member
Denk dat dit ook de enige topic is op gans het internet. Zal om een uitzonderlijk zeldzame vergissing gaan. vermoed dat er door dit incident 3 of 4 Tsjechen op straat staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick
@serum en andere; het is ook geen probleem hoor. Verre van... Het is erg handig!! Ik heb alleen die optie laten vervallen ivm de relatief hoge kosten. Ik moest kiezen tussen deze optie of winterbanden. Maar blijkbaar heeft er iemand in tsjechie zitten slapen. :-)

@serum idd ook met parkeersensoren voor
 

serum

Senior Member
Maar dan zou hij ook maar zo park-assist kunnen hebben (automatisch inparkeren) dit is in NL onderdeel van het pakket waar KESSY bij inzit. (te herkennen aan een knop met een P met een stuurwieltje in de horizontale middenconsole)
 
Er is inderdaad iets fout gegaan in de fabriek met de Kessy's blijkbaar.
In Belgie te horen gekregen dat er een reeks Octavia's Elegance, besteld met het pack comfort waar Kessy inzit, geleverd zijn zonder de Kessy. Er is ook een reeks Ambition's die de Kessy ongevraagd gekregen hebben.
Allicht zelfde voor NL markt.
Voor de ambitions is het goed nieuws, je krijgt gratis Kessy. Voor de Elegance's word er een tegemoetkoming aangeboden.
 
Bovenaan Onderaan