Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kentekenstickertje zwart, mag niet, maar is het mooier?
Had een collega op werk ook. Werd door politie gespot op P-plaats bij werk. Politie kwam even informeren naar eigenaar en die kreeg keuze: er direct af pulken of bekeuring.
Ik denk dat ermee rijden zoiets is als een rode lap en een stier, alleen dan met een zwarte sticker en politie...
Ik heb ze ook al 2 jaar, maar nog steeds niet het lef gehad ze er op te plakken. M’n ramen zijn ook te donker en er zit folie op m’n lampen, dat wordt een optelsom vrees ik
Nu een mooi moment om te verkopen hier....
misschien wat voor @Rosinfield , steekt mooi af op dat wit
En als ze ouder worden en dus gekker is dit helemaal te gek... en bang is die zeker niet..
Ik vind het bij een rode basiskleur zonder chrome accenten zoals TS heeft mooi smoelen! Bij het wit met zwart van @Jee13 ook. Denk dat elke auto met sportieve aankleding, dus waar al het chroom zwart is gemaakt in combinatie met rood, wit, Race Blue o.i.d. dit prima kan hebben! Jammer dat het niet mag idd.
Ik heb ze in huis voor gebruik op 3 autos geleden
Ja het is mooier vind ik maar het valt ontzettend op.
Je kan het proberen alleen op de voorkant aangezien dat minder opvalt.
Achterkant ziet oom agent (met affiniteit voor verkeerszaken) direct en dan is het wel erg zonde van het geld voor zo'n matige vooruitgang.
Op racing blue valt de kleur van het NL logo weg dus dat kan ook de oplossing zijn!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.