Kentekenseries

Cordoba

Forumguru
Ik vraag me af of ie echt aan het einde zit, of dat men nu vooraan begint (dus met 00-AAA-1, of iets dergelijks) net als bij de eerste serie kentekens die landelijk is uitgegeven (voordien was het per provincie). Als men echt aan een nieuwe serie begint, zal het waarschijnlijk met 3 cijfers in het midden zijn, net als dat je nu en bij de vorige serie 3 letters in het midden had.

lugolux78

Donateur

Skodatek1

Forumguru
@kcj: Ik heb een jaar in Oostenrijk gewoond, daar betaal je voor een gepersonaliseerde kenteken 'slechts' 200 euro!
Heb het niet gedaan daar niet van ;)

Noord26

Forumguru
Vandaag mijn nieuwe kenteken ontvangen van de RDW van de keuring vorige week. Maar dan voor een motor. Zijn tegenwoordig van die 'cards'.

Blackokkie2

Forumguru
Ik vraag me af of ie echt aan het einde zit, of dat men nu vooraan begint (dus met 00-AAA-1, of iets dergelijks) net als bij de eerste serie kentekens die landelijk is uitgegeven (voordien was het per provincie). Als men echt aan een nieuwe serie begint, zal het waarschijnlijk met 3 cijfers in het midden zijn, net als dat je nu en bij de vorige serie 3 letters in het midden had.
Denk het ook kijk maar naar de bedrijfswagenkentekens, die zijn daar al.

lugolux78

Donateur
Het was van begin af aan bekend dat de huidige reeks 9-XXX-99 niet lang zal doorgaan, immers begon deze bij K.. terwijl de oude reeks 99-XXX-9 al bij G... begon...
Denk dat tegen het najaar aan de huidige reeks vervangen zal worden.

Kunnen wel een mooie weddenschap/poll voor maken

Noord26

Forumguru
@Noord26, ik hoop volgende week zo'n kentekencard te ontvangen :) ik heb online een nieuwe aangevraagd ;)

Puur omdat je liever een card hebt?

Ik moest wel, want de motor die ik eerst had gekocht heb ik terug moeten brengen wegens verborgen gebreken en de huidige aanschaf stond op Engels kenteken (Triumph Sprint ST 1050). Waardoor een RDW keuring verplicht is..

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan