Kentekenplaat bij trekhaak !!

jt kia

Lid
Hallo allemaal

Als je een nieuwe auto besteld met trekhaak , dan is het normaal gesproken toch dat je er standaard een kentekenplaat bij krijg .

Gaat niet om de kosten , maar vrijdag word onze Skoda Fabia Combi Greenline geleverd , en zaterdag moet ik eigenlijk met de kar weg .
En zelf een plaat bestellen kan nog niet ,want het kenteken is donderdag pas bekend , en een plaat maken kost hier in de buurt een 3 dagen ,tenminste bij de vorige waar ik nog een extra plaat heb laten maken die vast op de fietsendrager bleef zitten.

Daarom ben ik nieuwsgierig of hij er nu bij hoort ja of nee .
Bij Skoda weet ik het niet .

Bij onze vorige auto's (kia) zat ie er standaard bij .
 

FredV

Banned
Daarom ben ik nieuwsgierig of hij er nu bij hoort ja of nee .
Bij Skoda weet ik het niet .

Bij onze vorige auto's (kia) zat ie er standaard bij .
Normaal gesproken wel.
De veiligste manier is even je dealer bellen, dan weet je het.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik heb hem er in ieder geval netjes bijgekregen, hoort volgens mij bij de standaard aflevering.
 

darkprojectx

Forumguru
Als je de kentekenpapieren hebt gewoon naar een automaterialen zaak gaan (Heuts ofzo).
Dan drukken ze even een plaatje voor je erbij, klaar terwijl u wacht!
Kosten.. 12 euro ofzo? (platte letters, geen dikke letters)
 

EdK

Forumguru
gewoon de dealer even bellen of er langsgaan.
En even met hem erover hebben, hij moet toch die gele platen laten maken dus laar ie ook een witte maken !
Kun jij in iedergeval meten op pad zodra je je wagen hebt.
Want het kartonnetje word niet altijd geaccepteerd en d bekeuring ervoor is redelijk aan de prijs.
 

French

Lid
Ik kreeg er bij de aflevering van mijn auto geen kentekenplaat bij. Hangt waarschijnlijk af van de service van je dealer.
 

woozie

Actief lid
Ik heb er 2 bij gekregen.
volgens mij is het een kleine moeite voor ze om er even bij te doen..
maar misschien moet je er wel eerst even om vragen :)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Zou eigenlijk niet moeten dat je er zelf om moet vragen. Bij de aankoop werd meteen gezegd en opgeschreven, dan krijgt u 2 platen (1 voor de fietsendrager en 1 voor iets anders)
 

woozie

Actief lid
mijn ervaring is dat er niks vanuit de dealer zelf wordt aangeboden, en altijd overal zelf om moet vragen.
het zou inderdaad andersom moeten zijn..
 

GJS

Senior Member
Hier ook, niet om gevraagd (ook niet aan gedacht overigens), kreeg er wel 1 bij.
 
Bovenaan Onderaan