Kent iemand dit geluid?

clutterbilly

Nieuw lid
Ik heb sinds afgelopen woensdag een Fabia 1.2 uit 2012 in bezit die dit geluid maakt (bijgevoegd filmpje). Het komt ook van dit onderdeel af (iets met brandstofdruk?).

Ik ga er volgende week mee terug naar de garage (garantie) maar zou graag willen weten of iemand weet wat dit precies is en of het vaker voor kan komen.

 
Laatst bewerkt:

Duijzer

Donateur
Het lijkt me een relais of regeling. Klinkt niet onregelmatig. Is er een probleem, werkt iets niet goed?
 

clutterbilly

Nieuw lid
Nee, volgens mij werkt alles prima verder. Vroeg me alleen af of iemand dit ook weleens aan de hand heeft gehad en of het misschien schadelijk kan zijn verder. Maar als het een relais is zal de garage het zo gefixed hebben lijkt me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

clutterbilly

Nieuw lid
Dankjewel voor jullie feedback! Hij gaat volgende week terug naar de garage voor dit euvel dus dan zal het wel zo verholpen zijn. Vreemde is dat ik zeker wist dat ie tijdens de proefrit het geluid niet maakte niet maakte maar na een beurt en APK ineens wel blijkbaar. Maar nu ben ik er geruster op dat het geen kwaad kan er nog een paar dagen mee te rijden.
 
Bovenaan Onderaan