Kennen jullie deze nog nog nog

Jordlusk

Actief lid
B91B035A-59BD-447F-AB32-382CBB5D54B9.jpeg

Sinds afgelopen zaterdag zijn wij eigenaar van onze Octavia greentech élégance business line 1.4 tsi dsg leder interieur.

Het heeft een tijd geduurd om een O3 naar onze wensen te vinden aangezien dat we dezelfde opties wilde als onze vorige blauwe O3.

En dit is hem dan geworden.
In mooi Quartz metallic grey.
 

Japanese Power

Donateur
Gefeliciteerd! De foto's van de kop-staart herinner ik me nog wel.
Het heeft even geduurd maar nu heb je eindelijk weer een mooie ride!
Veel veilige KM in elk geval toegewenst!
 

EdK

Forumguru
Dat hebben ze netjes uitgedeukt en opnieuw in jouw gewenste kleur gespoten !!

Wel veel plezier en nu geen file meer rijden hoor, kans veel te groot dat je weer van twee kanten word gepakt...

Maar serieus, veel plezier en geniet van de wagen....
 

Smeeuwis

Donateur
Mooi! Gefeliciteerd! Veel plezier ermee. Geïmporteerd zie ik, nieuw kenteken op pre-facelift. Lastige klus of viel het mee?
 

Jordlusk

Actief lid
Mooi! Gefeliciteerd! Veel plezier ermee. Geïmporteerd zie ik, nieuw kenteken op pre-facelift. Lastige klus of viel het mee?
Auto is bij een originele Nederlandse Skoda dealer gekocht.
Ben bij meerdere Skoda dealers geweest en ook daar heel veel auto,s uit Duitsland omdat de tweede hands markt hier op zijn gat ligt er is te weinig aanbod.
Mijn Skoda komt trouwens uit België.
Vroeger was het een dingetje een import maar tegenwoordig heel normaal. Alles was bij mijn auto verklaarbaar eerste beurt netjes bij Skoda in België gehad. Puntje waar je op moet letten is de bpm die betaald is bij een import dan kun je namelijk vaak zien of hij schade heeft gehad. Bedrag wordt namelijk bepaald naar de waarde van de auto. Schade auto,s wordt een lagere bpm over betaald.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan