Karoq zonnekleppen

Hallo,

Weet iemand of er een accessoire bestaat waarmee je je zonneklep kunt verlengen?
Ik ben slechts 1,75 m lang en voor mij is de standaard zonneklep niet echt effectief; de zon komt er meestal onderdoor.
Langere bestuurders zullen daar geen last van hebben maar ik vind het erg hinderlijk.

Groet,

Karoq18
 

Canon-Eye

Forumguru
Maar dan wel een plankje hout op je pedalen vastschroeven als je benen te kort zijn dan .....:deuk:
Neuh... bij het hoger zetten komt de stoel ook iets naar voren. Met de benen naar voren compenseert dat meestal al genoeg en anders kan-ie wel een extra tandje voorwaarts.

Dit in tegenstelling tot een iets te grote fiets: de afstand tussen het zadeloppervlak en een pedaal in de laagste stand wordt daar bijna verticaal bepaald, dus als het zadel niet laag genoeg kon kreeg je inderdaad blokken op de pedalen (of je zat verschrikkelijk te "zagen").

#jeugdtrauma :D (toen had je nog geen 10 verschillende maten kinderfietsen...)
 

De Stip

Forumguru
Zou het zo zijn dat als je een Engelse Skoda hebt, dat die lelijke waarschuwingssticker niet op de rechter, maar juist op de linker zonneklep zit? In dat geval bestel ik zo'n Engelse (rechter) zonneklep en is de auto sticker vrij :D
 

CDK

Forumguru
Zou het zo zijn dat als je een Engelse Skoda hebt, dat die lelijke waarschuwingssticker niet op de rechter, maar juist op de linker zonneklep zit? In dat geval bestel ik zo'n Engelse (rechter) zonneklep en is de auto sticker vrij :D

Ja dat heb je helemaal goed :jaja:
 

Cordoba

Forumguru
Volgens mij is er op het forum ook iemand die de standaard zonnekleppen had vervangen door speciale exemplaren uit een Passat? die een soort uitrekfunctie hebben als extra.
 

RAZ1180

Nieuw lid
Zou het zo zijn dat als je een Engelse Skoda hebt, dat die lelijke waarschuwingssticker niet op de rechter, maar juist op de linker zonneklep zit? In dat geval bestel ik zo'n Engelse (rechter) zonneklep en is de auto sticker vrij :D


Dit is dus gewoon geniaal he, nooit aan gedacht. Ook ik erger me dood aan die sticker. Ik ga eens zoeken, thanks!
 
Bovenaan Onderaan