Karoq Sportline

Ik ben nieuw lid van dit forum geworden, aangezien ik hier op kwam door het zoeken op navigatie update. Sinds kort ben ik in het bezit van een Karoq 1.5TSI DSG Sportline Business uit 2019 met heerlijk geluid uit de Canton speakers. Hiervoor altijd VW Golf variant en Ford Focus station gereden, maar nu toch de overstap gemaakt naar een sportieve hogere zit, waar toch het hele gezin in past als het nodig is.

Volgens de VIN check een Columbus. Ik vraag mij nog steeds af waarom de systeemnaam niet eenvoudiger is uit te lezen bij settings oid.

Ja, klopt mede dankzij dit forum.

Nu alleen nog in de praktijk uitvoeren voor de vakantie.

En verder struin ik dit forum af naar interessante onderwerpen.

Pendragon

Donateur
Welkom. Heb je ook een paar mooie foto's van de auto? Altijd leuk! Ik heb ook een Karoq uit 2025 en daarvoor had ik ook een Karoq uit 2019. 1.5tsi DSG. Heerlijke auto. Nu de Sportline versie.

Pendragon

Donateur
Veruit de mooiste kleur!
Daar zijn de meningen over verdeeld Wij hadden een Octavia Race Blue. Vonden we prachtig. We hadden een Karoq hiervoor in Emerald Green. Daar kreeg ik overal heel veel complimenten over, maar onze Phoenix Orange, die vinden wij toch wel de mooiste en het is niet normaal hoeveel complimenten we daarop krijgen... Maar de Race blue voor de Karoq staat bij mij wel op de 3e plaats

Bovenaan Onderaan