Karoq Sportline met extras

ertromp

Forumguru
Het wordt me zwart voor de ogen :D. De Feyenoord sticker kom ik wel overheen maar het VRS logo.............
Leuk om te zien hoe je e.e.a. gepersonaliseerd hebt :thumbsup:
De velgen zou ik persoonlijk in een antraciet kleur gekozen hebben
 
Het wordt me zwart voor de ogen :D. De Feyenoord sticker kom ik wel overheen maar het VRS logo.............
Leuk om te zien hoe je e.e.a. gepersonaliseerd hebt :thumbsup:
De velgen zou ik persoonlijk in een antraciet kleur gekozen hebben

Tis ook een VRS uitvoering :tegek:. Nee hoor gekkigheid. Dat Feyenoord dingetje is een bierviltje, vond ik wel grappig. Zit onder de parkingticket houder:maakmegek:.
 
Laatst bewerkt:

Henrik

Forumguru
Mooie wagen hoor! Zeer netjes aangepakt. Mooie spoilers onder de bumpers ook. Ik zou het nog wel tof vinden om de spiegels in een contrasterende kleur uit te voeren. Zelfde kleur als de dakrails bijvoorbeeld.
 
Mooie wagen hoor! Zeer netjes aangepakt. Mooie spoilers onder de bumpers ook. Ik zou het nog wel tof vinden om de spiegels in een contrasterende kleur uit te voeren. Zelfde kleur als de dakrails bijvoorbeeld.

Ok tnx, ben er ook zeer tevreden over! Spiegels zijn gewoon hetzelfde als de rest vd auto, vind ik wat beter staan, heb wel van die dynamische knipperlichten in de spiegels:D
 

nakharry

Forumguru
De rest wel zelf gedaan @trucker1984 ? Ben tevens benieuwd waar je de booskijkers hebt besteld? Superskoda?

Die treeplanken schelen ook op de lange termijn een hoop parkeerdeuken van een ander denk ik.. @ vliegen in 1 klap. Staat koel en ook nog bescherming denk ik..
 
De rest wel zelf gedaan @trucker1984 ? Ben tevens benieuwd waar je de booskijkers hebt besteld? Superskoda?

Die treeplanken schelen ook op de lange termijn een hoop parkeerdeuken van een ander denk ik.. @ vliegen in 1 klap. Staat koel en ook nog bescherming denk ik..

Booskijker,spoilers beneden (voor en achter), spoilertje boven,spatlappen, logo,dynamische knipperlichten (spiegel) bij superskoda. Booskijkers, spoilertje boven zijwindschermen en stootbumpers zelf gedaan, rest laten doen.
Zijwindschermen en beschermstrippen gekocht bij een bedrijf in waalwijk, weet de naam niet meer haha.
 

Beauri

Forumguru
Tnx ! Ben er ook zeer wijs mee! Je kan het zo gek maken als je zelf wilt (als de portemonnee het toelaat:deuk:)

Denk ook dat je er best wijs mee mag zijn:thumbsup: Met zwart op zwart hoef je ook niet snel bang te zijn het "te" wordt, het blijft snel lekker met elkaar in balans. Inderdaad kan je het zo gek maken als je zelf wilt, ben er zelf tot nu toe bij elkaar ook meer dan 1 paar duizend euro aan kwijt, iets dat niet iedereen voor zijn hobby over heeft.

Logo's.... ja, niet zo mijn ding of het moet echt zo het geval zijn, heb je hem stevig laten tunen? De 1.5 TSI kan standaard best wel lekker meekomen, maar je valt wel door de mand als een eend je bij het stoplicht het nakijken geeft;)

Tip? Houd je dakspoiler in de gaten, het standaard bijgeleverde bevestigingsmateriaal kan wel eens onvoldoende grip hebben/houden en dan is het toch lullig als ie verdwijnt in de wasstraat of zielig gaat klapperen bij een snelle rit. De mijne zit er nu al weer een tijd strak op, maar ik kijk hem na mijn eerdere ervaring toch regelmatig even na, staat fraai dus wil hem nog niet kwijt.

Houd hem fraai en geniet er van:cool:
 
Denk ook dat je er best wijs mee mag zijn:thumbsup: Met zwart op zwart hoef je ook niet snel bang te zijn het "te" wordt, het blijft snel lekker met elkaar in balans. Inderdaad kan je het zo gek maken als je zelf wilt, ben er zelf tot nu toe bij elkaar ook meer dan 1 paar duizend euro aan kwijt, iets dat niet iedereen voor zijn hobby over heeft.

Logo's.... ja, niet zo mijn ding of het moet echt zo het geval zijn, heb je hem stevig laten tunen? De 1.5 TSI kan standaard best wel lekker meekomen, maar je valt wel door de mand als een eend je bij het stoplicht het nakijken geeft;)

Tip? Houd je dakspoiler in de gaten, het standaard bijgeleverde bevestigingsmateriaal kan wel eens onvoldoende grip hebben/houden en dan is het toch lullig als ie verdwijnt in de wasstraat of zielig gaat klapperen bij een snelle rit. De mijne zit er nu al weer een tijd strak op, maar ik kijk hem na mijn eerdere ervaring toch regelmatig even na, staat fraai dus wil hem nog niet kwijt.

Houd hem fraai en geniet er van:cool:

Ja klopt ja dat spoilertje boven begon aardig los te raken vorige zomer bijv. Was toen bloedheet, zag em loskomen. Met wassen nog geen problemen gehad.
 

nakharry

Forumguru
Neem het opsmuksel topic nog eens op je gemak door, dan kom je de beschermstrippen van de deuren vanzelf tegen:jaja:


Heb al gezocht overal, zal er wel overheen gekeken hebben dan. Vind die beschermstrippen van SuperSkoda niet echt mooi net als de beschermstrippen voor de achterbumper.

Die (bescherm)strips moeten zo mijn mogelijk opvallen als je het mij vraagt..
 

nakharry

Forumguru
Tevreden met je zijwindschermen @trucker1984 ?

Ik had ze een paar maanden geleden voor op de Golf Variant besteld van ClimAir..(toch het meest gerenomeerde merk in zijwindschermen dacht ik), maar na 48 uur hadden de ramen nog steeds te veel weerstand dus gingen de ramen door de kinderbeveiliging rondom steeds weer open ..
 
Tevreden met je zijwindschermen @trucker1984 ?

Ik had ze een paar maanden geleden voor op de Golf Variant besteld van ClimAir..(toch het meest gerenomeerde merk in zijwindschermen dacht ik), maar na 48 uur hadden de ramen nog steeds te veel weerstand dus gingen de ramen door de kinderbeveiliging rondom steeds weer open ..
Ok nee daar heb ik nog geen last van gehad dat de ramen weer open gaan. Ik heb ze alleen voor. Ik ben er tevreden over hoor
 
Bovenaan Onderaan