Tallguy
Forumguru
Mijn yeti stond sinds dinsdagavond bij de dealer omdat er regelmatig geratel uit het vooronder kwam...er moest uit voorzorg een nieuwe distributie ketting vervangen wordeb.
Terwijl de dealer daar woensdag mee bezig was kwam er mail van PON dat er nog meer vervangen moest worden (behuizing). Dat moest snel bestel worden, maar goed, vanmiddag kon ik mijn yeti weer ophalen.
Amper 10km verder en 500mtr van huis ging het mis. Bij het weg willen rijden bij een verkeerslicht hoorde ik enorm veel gerammel uit de motorruimte komen, voelbaar door de hele auto. Klonk en voelde alsof er een stang ergens los draaide ofzo. Lampje van accu ging branden en even later het lampje van de koelvloeistof (zat genoeg vloeistof is dus een foutieve melding). Temperatuur van de motor schoot in een paar seconden omhoog naar 110-120 graden.
Na overleg met de dealer die 500mtr naar thuis gereden (weinig gas geven, maar veel laten rollen).
Dealer heeft daarna de auto opgehaald dus die is weer terug bij de dealer :407:
Het zit niet mee...ik was juist zo blij dat ik mijn eigen auto weer terug had.
Terwijl de dealer daar woensdag mee bezig was kwam er mail van PON dat er nog meer vervangen moest worden (behuizing). Dat moest snel bestel worden, maar goed, vanmiddag kon ik mijn yeti weer ophalen.
Amper 10km verder en 500mtr van huis ging het mis. Bij het weg willen rijden bij een verkeerslicht hoorde ik enorm veel gerammel uit de motorruimte komen, voelbaar door de hele auto. Klonk en voelde alsof er een stang ergens los draaide ofzo. Lampje van accu ging branden en even later het lampje van de koelvloeistof (zat genoeg vloeistof is dus een foutieve melding). Temperatuur van de motor schoot in een paar seconden omhoog naar 110-120 graden.
Na overleg met de dealer die 500mtr naar thuis gereden (weinig gas geven, maar veel laten rollen).
Dealer heeft daarna de auto opgehaald dus die is weer terug bij de dealer :407:
Het zit niet mee...ik was juist zo blij dat ik mijn eigen auto weer terug had.