TomDB
Actief lid
In de app kan ik de laadlimiet wel zien en een hoger percentage kiezen, maar na een minuut krijg ik de melding “Kan laadlimiet niet bijwerken…..is waarschijnlijk tijdelijk verbindingsprobleem. Probeer het later nog eens” en blijft hij op 80% staan. Dit is op zowel iPhone als Android toestel.Bij mij staat Battery Care ingeschakeld en ik zet hem voor vertrek naar 100% als ik wat meer elektrische range wil. Na een werkplaatsbezoek werkt dit niet meer.
Heeft iemand suggesties voor dit probleem?
Vorige week is de auto bij de garage geweest voor vervanging van dakraambediening. Daarvoor is de stroom er een tijd af geweest waardoor alle instellingen gereset waren, gebruikersprofielen met aan sleutel gekoppelde stoel instellingen verdwenen en ik was geen hoofdgebruiker meer. Na het nodige gehannes (app opnieuw installeren) weer als hoofdgebruiker aangemeld en alles werkt weer zoals het hoort, behalve het aanpassen van de laadlimiet.
Heeft iemand suggesties voor dit probleem?
Vorige week is de auto bij de garage geweest voor vervanging van dakraambediening. Daarvoor is de stroom er een tijd af geweest waardoor alle instellingen gereset waren, gebruikersprofielen met aan sleutel gekoppelde stoel instellingen verdwenen en ik was geen hoofdgebruiker meer. Na het nodige gehannes (app opnieuw installeren) weer als hoofdgebruiker aangemeld en alles werkt weer zoals het hoort, behalve het aanpassen van de laadlimiet.