Kan iemand iets voor mij Photoshoppen?

s-line

Forumguru
Hallo wie van jullie is een beetje handig met fotoshoppen? Ik zou graag een shop willen van mijn auto maar dan met de wielen in de kleur van mijn auto (of in ieder geval wit)
Alvast bedankt!
mvrg.michiel P1000378.jpg

s-line

Forumguru
Ja dat bedoel ik inderdaad.
Ik wil eens kijken of dat ook mooi staat,misschien voor volgende zomer.
Zeg maar white on white.
mvrg.michiel
Zeg maar zoiets.... 2q0odgi.jpg

Dit is een poginkje van me...
testje.jpg
Als je de naam van je velgen geeft kan ik een 3D model opzoeken en ze er zo opshoppen, zal er veel echter uitzien, dit is een zoethoudertje...

Gevonden welken velgen het zijn: ' S4 Dual 7 Spoke 18" '. Maar vind er geen 3D modelletje van...

Antera

Donateur
mijn velgen worden ook wit gecoat het is wat meer poetsen maar goed je moet er wat voor over hebben

s-line

Forumguru
Gevonden welken velgen het zijn: ' S4 Dual 7 Spoke 18" '. Maar vind er geen 3D modelletje van...
Hoi kyomity, bedankt voor de shop zo heb een beetje een indicatie hoe het er uit zal zien,(niet verkeerd vind ik zelf).
De velgen zijn audi s8 in 19 inch trouwens.
Wie weet lukt het om nog iets te shoppen.
Mvrg michiel.

s-line

Forumguru
Wel heel veel poetsen dan.

Ja misschien wel FABIA, maar ze zijn nu shyni silver en dat is ook al veel schoonmaken om ze mooi te houden.

Maar misschien is een andere kleur ook wel mooi, iets van antraciet ofzo, (mat of glanzend)dus alle suggesties zijn welkom ik heb nog de hele winter de tijd.
Het is voor mij een kleine moeite om ze even in een andere kleur te maken, en dan kan heb je af en toe toch nog eens wat anders! En de remklauwen in een kleurtje is denk ik ook wel mooi achter een witte velg.
Mvrg.michiel

Antera

Donateur
euh nee. De mijne zijn RS Groen en dat vind ik eigenlijk ook niet misstaan dus zie niet echt waarom rood :-)

michelover

Forumguru
Remklauwen van een RS horen in het groen. Het is gewoon jammer dat Skoda zelf ook de remklauwen rood maakt op de RS. De hele wereld maakt ze al rood of geel. Was blij dat mijn RS met groene was uitgerust.

Ik had me niet aan zo'n reacties verwacht :D. Nee wat ik bedoelde is dat overal waar je kijkt ze bijna ofwel standaard ofwel rood zijn. Er zijn er nog enkele in andere kleuren, maar de hoofdbrok is geel.
Ik wou absoluut geen discussie uitlokken of de thread highjacken!

Antera

Donateur
Remklauwen van een RS horen in het groen. Het is gewoon jammer dat Skoda zelf ook de remklauwen rood maakt op de RS. De hele wereld maakt ze al rood of geel. Was blij dat mijn RS met groene was uitgerust.

ze maken ze zelf niet roood ze pakken ze netjes uit het rek bij VW die standaard op de GTI enz met rode klauwen rijden is gemakzucht denk ik.

En verder geen discussie maar was benieuwd naar de reden dat je rood bleef roepen

Bovenaan Onderaan