Kamiq in private lease

Mischa-superb

Forumguru
Vraagje, Wij zijn thuis een beetje aan het brainstormen om een skoda kamiq in private lease aan te schaffen.

Wat zijn interessante lease maatschappijen om dat te doen? Wij weten de voor en tegens van private lease dat is dus niet de vraag. Welke maatschappijen staan goed bekend en zijn " voordelig"

Maar ook wat zijn de ervaringen met een kamiq?
 

Bijlagen

  • 9P9PP9tByILG6wz3-Oe9R6vzwT3A-AtM9yvR0qEKHD8T52U-1JQYqkhT0XtB7vFHbm-KF0nD9beC5R1ujXAa_6lxIQo-gn...png
    9P9PP9tByILG6wz3-Oe9R6vzwT3A-AtM9yvR0qEKHD8T52U-1JQYqkhT0XtB7vFHbm-KF0nD9beC5R1ujXAa_6lxIQo-gn...png
    906,5 KB · Weergaven: 10

CharlesTucker

Forumguru
Ik vind dat niet raar, ik zou ook in ieder geval als eerste een offerte aanvragen bij de merkdealer. En die dan wel eens goed vergelijken met een paar anderen uiteraard, niet alleen op prijs, maar vooral ook op de voorwaarden. Ik heb indertijd ook m'n verzekering via Skoda afgesloten, omdat dat tot mijn verbazing een best goede deal bleek te zijn, vergeleken met andere maatschapijen. Deze opmerking lijkt misschien off-topic, maar aangezien zowel een verzekering als een private lease contract voornamelijk een financiele overeenkomst betreft heeft het wel met elkaar te maken denk ik. Verder heb ik geen ervaring met (private) lease, voor mij persoonlijk zijn de nadelen veel groter dan de voordelen. Overigens is "aanschaffen" in combinatie met private lease een verkeerde woordkeuze ;)
 

Japanese Power

Donateur
Wij hebben momenteel een CitiGo E iV in de PL. Ideaal. Geen sores, nieuw samengesteld, geen romslomp of onverwachte kosten. Ik weet waar we maandelijks aan toe zijn excl. laadkosten.

Denk wel goed na over je kilometrage p/j. De bijbetaling is fors per km als je teveel rijdt en een schijntje voor wat je terugkrijgt als je minder rijdt. Je weet niet wat je woonwerk bv. doet als je wisselt van job. Dan kun je ineens voor een onverwachte extra bijdrage staan.

Ik zou inderdaad eerst bij Škoda vragen om een offerte en dan even kritisch gaan rondkijken. Als ik kijk wat een organisatie als YourLease mij offreerde voor een kale e-UP. Dat scheelde me dik 25 euro p/m op een kale uitvoering. Dus laat staan wat een duurdere doet in de lease.

Succes met berekenen.

Is een EV trouwens geen optie voor je. Kun je de EV-subsidie van 2023 mooi meepikken. Hebben wij dit jaar ook gedaan. Scheelt toch mooi 41 euro p/m…
 
Bovenaan Onderaan