Japanese Power

Brochure Kamiq brochure 09-2019 1.0

Geen toestemming om te downloaden

Japanese Power

Donateur
Aangezien er nog geen Kamiq deel in de kennisbank staat daarom maar even in overig. Mods zijn ingeseind.
Kan @Pasqual hier eens naar kijken. Ik heb deze vraag ruim 3 weken neergelegd en ik betaal samen met vele anderen m’n jaarlijkse donateursbijdrage maar mag dan toch wel een snellere reactie/aanpassing verwachten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
ik betaal samen met vele anderen m’n jaarlijkse donateursbijdrage
Dat is toch vrijwillig ??
En daar krijg j toch al wat voor terug ?
Dus tsja wat zeur je nou ? Net als niet donateurs zal je moeten wachten tot pasqual wat vrije tijd hierin kan steken !
Deze man heeft ook nog een privé leven als een ieder.....

Ohja ik ook van jou :deuk:
 

Japanese Power

Donateur
Ik zeur niet @EdK. Mag ik na 3 weken eens vragen hoe het ermee zit. Moet je in het bedrijfsleven eens flikken: over 3 weken heeft u uw offerte. Denk dat de potentiële klant dan allang bij de concurrent zit. Snap dat het forum geen commerciële instelling is maar als je nu eenmaal als vrijwilliger een taak hebt binnen een forum moet dat geen 3 weken duren. Ik vind dat je nu een beetje zeurt hoor. En daarmee basta.
 

ertromp

Forumguru
Alleen kalmte kan je redden Japanse kracht :deuk:
Ach het is pas 3 weken hoor. Ook in het bedrijfsleven en dan doel ik op de bouw en installatietechniek heel normaal dat je zo maar een maand op een offerte zit te wachten. En dan uitvragen bij een ander bedrijf heeft ook geen zin. Ze zijn de crisis blijkbaar allemaal weer vergeten.
Oh ja en mijn donateursgeld mag aan het in stand houden van Tapatalk besteed worden. Daar hoeft van mij echt een moderator niet harder van te gaan lopen
 

EdK

Forumguru
Ze zijn de crisis blijkbaar allemaal weer vergeten.
Dat zijn ze zeker niet hoor.
Maar als jij van 10 aanvragen opeens naar een 30 aanvragen gaat dan zijn er altijd mensen die TE lang moeten wachten.
Waar dan de fout word gemaakt is dat men die klant niet informeert dat het wat langer kan duren ivm personeels tekorten en vele aanvragen.

Zie dit zelfde ook in mijn eigen branche, maar door de klant meer te informeren tonen ze veel meer begrip.
Ook als buitenmonteurs komen we klanten tegen die ons voor prijs vragen, we nemen dan het werk op en sluizen dit door naar de calculator ! Maar vertellen bij weggaan bij klant dat het wel even kan duren voor hij zijn prijs heeft vanwege drukte.
En dat informeren doen wij dan op de ouderwetse manier meteen telefoon, dus geen app of mail of fax !! :pieker::koffie:


:ot:
 
Bovenaan Onderaan