Kalefietsbel stelt zich voor

van inkel

Forumguru
Dat antwoord is makkelijk: Volvo zelf!

Ze hebben een Limited Edition van de V 70 en de S 80 uitgebracht, met alles er op en er aan, voor net geen 40.000 euro. Met de trekhaak erbij komt hij dan 25-30 euro duurder in de lease dan de Superb.

Hoe mooi de Superb ook is, de V70 vind ik persoonlijk nog mooier. Een tijdloos model, dat klasse en stijl uitstraalt.

De prijs hield me tegen, zeker als je meetelt wat er dan nog aan extra's bij kwam. Maar deze prijsdaling van 51.000 euro naar 40.000 euro, die kans 'moet' ik pakken.

Gelijk heb je, als je de kans krijgt moet je die pakken. Veel plezier met je Volvo, en misschien zien we nog wel eens op dit forum verschijnen.
 

cvegreen

Forumguru
Ik kan het best geloven dat het moeilijk was om een volvo te weerstaan. je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven. Volvo is een heel degelijke mooie en tijdloze wagen . Al vind ik hun wagens al jaren op hetzelfde lijken , waardoor ik ze heel saai begin te vinden.
Skoda heeft toch nog te kampen met het feit dat ze als tweederangs merk worden aanzien. Sorry , maar voor mij is skoda zeker even goed als een VW .
 

MarcoO2

Forumguru
Wat mij betreft is de V70 ook een stuk beter dan de S-Max... en een prijsdaling van 11000 euri is niet te versmaden! We zien de foto's nog wel verschijnen, toch? Ook al is het geen Skoda... :)
 
Bovenaan Onderaan