Kaart in Italië weinig detail

moorboss

Nieuw lid
Heeft iemand anders dit ook, of weet een oplossing? Mijn kaart heeft weinig detail in Italië, straten in dorpjes staan er niet op en laadpalen al helemaal niet. Ironisch genoeg staan de tankstations er wel op, maar ook lang niet allemaal.
Wie weet een oplossing?
 

Japanese Power

Donateur
Ja hoor. Google Maps, Apple kaarten, Flitsmeister, Waze en zo zijn er nog veel meer aanbieders. Ik heb de navi van de Enyaq na 1 rit aan de kant gezet. Wat een flutnavigatie. Ik was de Amundsen gewend in m’n Kodiaq en dat werkte perfect. Ik rij nu vrijwel altijd op Flitsmeister of Apple kaarten.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Japanese Power

Donateur
En even als aanvulling. Gebruik de app ABRP. A Better Route Planner. Daarmee kun je navigeren en staan alle laadpunten aangegeven.

Ook Google Maps geeft de laadpunten aan en ook welke snelheid en hoeveel er bezet/vrij zijn.

Tot slot gebruik ik (als backup) in het buitenland de Shell Recharge app waarop alle laadpunten, prijzen, beschikbaarheid en alle relevante info ook staat.
 

moorboss

Nieuw lid
Thnx @Japanese. Power. Ik gebruik het idd weinig, maar als gevolg van de slechte details van de kaart, worden verkeersborden ook niet meer herkend en dat is toch nog wel een handige toevoeging.
En ja, andere apps, zoals ABRP, maar zeker ook Pump zijn inderdaad veel beter, als Waze met de laadpalen optie komt dan is dat nog beter, maar toch de vraag blijft staan, en er leest neem ik aan ook wel iemand van Skoda mee, hoe kom ik aan een betere detaillering van wegen in Italië, nu staan er alleen maar de provinciale wegen op. En niet de kleinere straten in dorpen.
 

Tees

Donateur
Volgens mij leest er hier niemand van Skoda mee hoor, die zijn allang gillend weggerend van die kritische lui hier ;) (met uitzondering van Monteurtje, maar die is ook niet heel actief meer).

Het klinkt mij alsof je van Italië alleen een basiskaart hebt. Kan je ergens in de software vinden welke kaart erin zit?
 
Bovenaan Onderaan