Verkocht K&N Luchtfilter type 33-3004 (gebruikt)

Topic in 'Onderdelen' gestart door Disaster-Master, 06-01-2021.

Topicstatus:
Dit topic is gesloten voor reacties.
  1. Disaster-Master

Disaster-Master Forumguru

Aangeboden;

Een gebruikt K&N luchtfilter type 33-3004.
    Heeft ongeveer 24.000 kilometer (bijna 4 jaar) gemonteerd gezeten in onze Skoda Octavia.

Ziet er verder goed uit, onbeschadigd. Jaarlijks schoongemaakt.
    Het filter oogt niet vies, maar vooraf reiningen en in-olieen zal geen kwaad kunnen.

Geschikt voor diverse modellen van Volkswagen, Skoda, Audi en Seat. Controleer vooraf even bij K&N of dit filter geschikt is voor jouw type auto en bouwjaar.

Vraagprijs 20 euro.

Kan worden opgehaald in Den Haag of per post worden verstuurd.
    Verzending kosten koper; via PostNL aan huis voor 6,75 of via een DPD service punt voor 4,25.

Bijgevoegde bestanden:

2. DaVini76

DaVini76 Lid

Mag ik vragen waarom je deze luchtfilter verkoopt?

En hoe was je ervaring met deze luchtfilter; enig verschil merkbaar met de originele luchtfilter?
    Zo ja, wat voor verschil(len) merkte je?

3. Disaster-Master

Nu ik met het originele filter rijd merk ik met rijden geen verschil. Mogelijk dat het op een dynorun wel zichtbaar zal zijn. Maar tijdens mijn stadsritten en de 100-130km op de snelweg merk ik geen verschil. Wellicht is het ook meer interssant voor getunede blokken of VRS modellen.

Had het filter voornamelijk gekocht om te besparen op de onderhoudskosten. Maar nu doe ik het filter weg omdat ik het onderhoud wilden versimpelen om sneller klaar te zijn.

Indien je interesse hebt in het filter kun je we even een PB sturen.

4. Disaster-Master

Verkocht!

Topicstatus:
Dit topic is gesloten voor reacties.

Deel deze pagina