John Boekelder - Oss

Yep, Daar gisteren mijn nieuwe Octavia opgehaald nadat mijn Fabia daar altijd in onderhoud is geweest. Is een van de weinige garages die ik vertrouw, service is uitstekend, extras kosten niet altijd geld. Al met al ben ik er over te spreken. Als je specifieke vragen hebt hoor ik het wel.

EmTee

Lid
Ik zit al 2 maanden op een telefoontje te wachten m.b.t. een klacht van m'n park distance control. Heb ondertussen alle stekkertjes er al uit getrokken, dat gepiep de hele tijd word je niet goed van.
Begin er een beetje ziek van te worden!

NielsW

Lid
ben ook wel nieuwsgierig hiernaar.

Woon zelf in Berghem en John zit zo'n 10min. rijden van me vandaan.
De auto is altijd in onderhoud geweest bij Nieuwkoop door de vorige eigenaar maar ben daar 1 keer geweest en kom daar nooit meer (en ik ben niet snel ontevreden!).
Vraag me dus ook af hoe het bij John gaat.

als iemand ervaringen heeft hoor ik het graag want als het niks is rij ik net zo makkelijk naar Eindhoven.

Zoals gezegd is mijn ervaring bij Boekelder positief. Alle problemen (niet veel overigens) worden direct opgelost zonder kosten. Nou is het natuurlijk wel zo dat ik geen lease rij en dus mijn eerste beurt (de auto dan) nog moet krijgen, die komt na 2 jaar en daar ben ik nog niet, ik heb dus nog garantie.
Na mijn subaru (in 1996) heb ik bij hen mijn Fabia en nu Octavia in onderhoud. De Octavia heb ik daar ook gekocht. De Fabia had ik van Ab Mulder in Apeldoorn omdat ik daar toen woonde, maar die hebben me opgelicht (aanbieden van ex BTW prijs zonder dat erbij te zeggen en dan later roepen dat dat gebruikelijk is), daar kom ik dus nooit meer.

NielsW

Lid
Allereerst verbazingwekkend dat er zo weinig ervaringen met dealers worden gepost. Ikzelf vindt dit heel belangrijk omdat ik door de ervaring van anderen te weten kom of een dealer iets is of niet.

Zo'n 3 jaar na mijn vraag of het bij john Boekelder iets is weet ik het zeker.

Ja, dit is een hele goeie dealer. Ik heb mijn auto sinds de aanschaf bij John boekelder in onderhoud en ik heb nooit klachten gehad. Wanneer er naderhand iets niet goed leek te zijn kon ik zo langskomen en werd er meestal voor niets naar gekeken en het euvel alsnog opgelost. Het is voor kleine service zaakjes geen uurtje factuurtje zaak en dat staat me erg aan.

Onlangs zijn we op zoek gegaan naar een vervanger van de Fabia Combi met een (jawel ) Fabia 2 combi Greenline. Ik werd door de verkoper (Jeffrey) netjes geholpen (ook al was het tijdens een WK duel van NL :S). Ze hadden de auto helaas niet staan maar hij heeft rustig de tijd genomen om een aantal zaken uit te leggen. eenmaal thuisgekomen hadden we een nette offert meegekregen.
twee dagen later kregen we een offerte van een online verkoper binnen welke een stuk lager uitviel. Overleg gehad bij John Boekelder en ze wilden zelfs meedenken hierin. Een paar opties erbij en ik was weer helemaal gelukkig. Niet zeuren en tekenen dacht ik en zo hadden wij een nieuwe auto daar gekocht.
Ook over het feit dat ik de auto pas in Januari (2011) zou willen ipv oktober is daar geen probleem.

Nette zaak, kun je zonder problemen een goede auto kopen voor een nette prijs. En voor service en onderhoud laat ik met een gerust hart mijn auto daar in onderhoud.

carol

Nieuw lid
Ik heb mijn (eerste) Skoda een week geleden gekocht bij John Boekelder en ik moet zeggen dat het een heel prettige ervaring is.
Tijdens het "winkelen" een leuke, niet opdringerige, begeleiding gehad. Gemaakte afspraken worden nagekomen.
Mijn indruk is dat Boekelder een net, solide bedrijf is wat achter hun product staat, maar voor hun klanten gaat.

Ga na 10 jaar skoda nu afscheid nemen. Wilde namelijk mijn Skoda Octavia inruilen en een nieuwe Superb Ambition Businessline kopen met nog wat extras. Bod van Boekelder op de Octavia (daar gekocht en altijd onderhouden) was echter ver onder de maat. Zowel Volvo als Opel in Oss gaven 25 % (jawel, vijfentwintig procent) meer voor de Octavia. Ga dus over 2 maanden Volvo rijden.
Heel eerlijk gezegd viel me dat enorm tegen van Boekelder hoewel mijn verdere ervaringen met hen positief zijn.

darkprojectx

Forumguru
John Boekelder uit Oss :icon_smile_dead:.... als ik daaraan terug denk breekt me spontaan het zweet uit en voel ik mn bloed weer koken..

Ik was met domheid geslagen vanaf het moment dat ik in contact kwam met deze "dealer". Nog nooit was het mij overkomen dat ik zo onbeschoft en slecht geholpen ben als bij deze dealer waar duidelijk het sociale aspect niet hoog in het vaandel staat.

Afspraken die niet juist zijn;
ik MOEST voor half 4 bij de dealer zijn om mijn auto weer voor het weekend mee naar huis te krijgen. Ah leuk, vanuit Venlo 120km die kant op blazen door de files etc, pap en ik beide dus ook verlof op het werk moeten regelen. Kom je daar, "oh maar u kunt tot 5 uur terecht hier hoor"... Ah, fijn, die in totaal 4 uur die we vrij hebben moeten nemen vanwege foutieve informatie haal je maar van de rekening af dan. :mad: Het hoofd werkplaats daar is echt de minst gemotiveerde, meest grove medewerker die ik ooit heb gezien. Wat een praatjesmaker! Hij stom kijken toen ik aan mn pa vroeg "zou dat lijk in de combi passen?" haha.. een idioot is het.

Reparaties die niet volledig zijn volgens afspraak;
Op de snelweg was de waterpomp kapot gelopen dus hij was gebraden. Ben zelf ook redelijk technisch, dus nog extra gevraagd of ze na het vervangen van de waterpomp ook een compressietest wilde doen. Ja meneer dat doen we. Goed, in goed vertrouwen laten maken. (reparatie waterpomp 650 euro!!!!) Ah fijn hij deed het weer.
2 weken later geconstateerd dat de koppakking lek was. Terug naar de "dealer". Hebben jullie ook de compressie test uitgevoerd? "Nee dat was niet nodig" :1884:

Als je daar zit te wachten omdat de monteur nog geen tijd heeft om even naar je auto te kijken is er niemand die naar je om kijkt. De eerste keer was het de receptioniste die van haar plek kwam en vroeg of ik misschien iets wilde drinken en vroeg wie ik moest hebben en ging informeren. Echt de beste kracht daar!!!!
De tweede keer werd ik gewoon niet geholpen, pas toen ik de nieuwe superb die daar in de showroom stond aan het testen was of de deuren wel rukwind proof waren wilde ze me helpen.

Nee.. ik heb heel veel dealers gezien, van allerlei merken, maar deze verdient echt een 0,0. Wegblijven daar!

Bovenaan Onderaan