John Boekelder uit Oss :icon_smile_dead:.... als ik daaraan terug denk breekt me spontaan het zweet uit en voel ik mn bloed weer koken..
Ik was met domheid geslagen vanaf het moment dat ik in contact kwam met deze "dealer". Nog nooit was het mij overkomen dat ik zo onbeschoft en slecht geholpen ben als bij deze dealer waar duidelijk het sociale aspect niet hoog in het vaandel staat.
Afspraken die niet juist zijn;
ik MOEST voor half 4 bij de dealer zijn om mijn auto weer voor het weekend mee naar huis te krijgen. Ah leuk, vanuit Venlo 120km die kant op blazen door de files etc, pap en ik beide dus ook verlof op het werk moeten regelen. Kom je daar, "oh maar u kunt tot 5 uur terecht hier hoor"... Ah, fijn, die in totaal 4 uur die we vrij hebben moeten nemen vanwege foutieve informatie haal je maar van de rekening af dan.

Het hoofd werkplaats daar is echt de minst gemotiveerde, meest grove medewerker die ik ooit heb gezien. Wat een praatjesmaker! Hij stom kijken toen ik aan mn pa vroeg "zou dat lijk in de combi passen?" haha.. een idioot is het.
Reparaties die niet volledig zijn volgens afspraak;
Op de snelweg was de waterpomp kapot gelopen dus hij was gebraden. Ben zelf ook redelijk technisch, dus nog extra gevraagd of ze na het vervangen van de waterpomp ook een compressietest wilde doen. Ja meneer dat doen we. Goed, in goed vertrouwen laten maken. (reparatie waterpomp 650 euro!!!!) Ah fijn hij deed het weer.
2 weken later geconstateerd dat de koppakking lek was. Terug naar de "dealer". Hebben jullie ook de compressie test uitgevoerd? "Nee dat was niet nodig" :1884:
Als je daar zit te wachten omdat de monteur nog geen tijd heeft om even naar je auto te kijken is er niemand die naar je om kijkt. De eerste keer was het de receptioniste die van haar plek kwam en vroeg of ik misschien iets wilde drinken en vroeg wie ik moest hebben en ging informeren. Echt de beste kracht daar!!!!
De tweede keer werd ik gewoon niet geholpen, pas toen ik de nieuwe superb die daar in de showroom stond aan het testen was of de deuren wel rukwind proof waren wilde ze me helpen.
Nee.. ik heb heel veel dealers gezien, van allerlei merken, maar deze verdient echt een 0,0. Wegblijven daar!