Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Pfff dat is klote. De Superb begint meer en meer ongeluk te brengen :nono:Tijd voor een ander merk :D:D

En wat zijn nu de plannen? Terug op zoek naar iets anders?
 

JeSko

Forumguru
Idd voor hetzelfde geld doet hij moeilijk, en is het geld weg. Één voordeel aan dit verhaal, vrouwlief is het ook beu en zegt bestelt er nu eens gewoon nieuwe! :D
 

s-line

Forumguru
Gewoon die Borbet A erop zetten, dat gaat super staan! De meeste hier zijn inderdaad vast geen fan van die wielen maar daarom zijn het ook skoda rijders!:D
Je bent meteen sjonnie of petje hier....
 

Kanerr

Forumguru
Velgen uit het Belgenland zijn doorgaans tweedehands echt om te huilen. Heb het zovaak meegemaakt. Maar wat voor iets nieuws wil je halen?

@s-line Klopt zeker! Vind dat velgen een auto kan maken of kraken maar retro style velgen zijn doorgaans awesome vind ik! Daarom heb ik de 6 spoke tt velgen op mijn auto voor nu, kan echt niks anders leuks vinden... Mja trek me niks aan van wat mensen ervan vinden en zo is @JeSko ook merk ik dus dat komt wel goed!

@JeSko Wel ruk zeg. Velgen zien er ook echt, buiten de scheur om, vernaggelt uit aan de achterzijde jezus. Snap echt niet wat mensen doen met hun velgen.
 

JeSko

Forumguru
Ja ze hadden fantastisch gestaan, maar gescheurd is natuurlijk een no-go @s-line , en dan ben ik maar een petje maakt mij niks uit, ik moet content zijn op en met mijn auto en wat de rest ervan vind is voor mij niet belangrijk.

@Kanerr

Ja klopt, de velg met scheur was fel verkloot langs binnen, lijkt me dus niet dat hij van de scheur niets afwist. Zo'n schade rijd je niet zonder te weten dat er wat kapot moet gegaan zijn... En geen idee, budget is niet eindeloos, dus zit je al snel aan velgen a la Wheelworld en MAM, niets mis mee maar dat zijn allemaal van die moderne Audi look a like wielen en dat zoek ik niet.
 

leon-cupra

Forumguru
Had een dan geen beter idee geweest om die borbets te behouden, een fikse korting te vragen en 1 nieuwe velg te kopen? Hadden die dikke borbets tenminste onder je wagen gestaan.
 

JeSko

Forumguru
Wellicht wel @leon-cupra , maar zoiets word bij mij snel een principe kwestie, je adveert willens en wetens ten eerst al "perfecte velgen zonder borduurschade, 100% recht", dat klopte dus al niet aangezien de velgen wel degelijk schade hadden geleden door borduurs, ik vraag dan nog zijn de velgen echt perfect? Antwoord, ja, velgen zijn perfect, leugen dus. Dat kijk ik dan al door de vingers want het zijn dikke wielen, dus daar laat ik de emotie al overnemen, maar dan blijkt er nog één total total loss te zijn... Dan ben ik op een punt gekomen dat ik gewoon mij centen terugwil. Zo'n koop moet ook een goed gevoel geven en dat was al van bij aankomst wat weg. Noem mij dan maar een principiële lul, zoiets moet je met mij niet uithalen, dan heb ik zoiets van zoek maar een ander voor je wielen.
 
Laatst bewerkt:

Okki

Donateur
Als die foto van de binnenkant van de velg is vraag ik mij af:

Hoe krijg je die schade daar? Ik zie toch een soort stoeprand schade. Maar hoe dan?
 

s-line

Forumguru
Van een stoep op of afrijden of van half op een stoep parkeren of wat ook kan is van een wasstraat waar je op zo een band moet rijden.
 

Kanerr

Forumguru
@JeSko wat is je budget? Incl of excl banden? En wil je 19"?

Assortiment is breed hoor, je staat er van te kijken hoe goedkoop merk velgen kunnen zijn ;)
 

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Budget hangt beetje van de velgen af, banden heb ik niet nodig, ik wil mijn Rainsport banden erop laten trekken, zodat ik eindelijk de huidige velgen kan spuiten op het werk, budget Velgen 19 inch zit tussen 500-850, erg afhankelijk van hoe graag ik een velg zie, qua stijl heb ik niet echt voorkeuren.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
bbs-ci-r-bronze-21286-f-f-l700-sk1.png

BBS CI-R brons.
zou wel knap staan onder de superb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan