Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrisjemol

Forumguru
Tof hoor!
Heb je linkie van ali? Wil die ook wel, chique toevoeging

ps: jouw xenon lijkt zo op de foto’s echt megafel, mijn lijkt veel zwakker. Is dat ook nieuw?
 

JeSko

Forumguru
Asjeblieft @Chrisjemol

€ 5,91 19%OFF | 2 Stuks Led Auto Deur Licht Laser Projector Lamp Voor Skoda Superb 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Welkom licht Logo Auto Styling
https://a.aliexpress.com/_mLIhhe7

Ik heb die opmerking hier nogal eens gehad, bij mijn weten is dit de standaard Xenon, en er zit dan nog een 50% verduisterende folie over momenteel, maar blijkbaar is mijn Xenon heel fel, Tman had die opmerking ook al eens denk ik en IRL gaf mijn broer dit laatst aan.
 
@bobbl

Klopt, dat heb ik ook gedaan, echter draaide het lensje op foto 1 niet ver genoeg om parallel met de deur te komen, zoals op foto 1 was het beste dat ik het kreeg, er klopte gewoon iets niet aan die lensjes. De andere kon ik wel perfect gelijk met de deur krijgen :)
Lensje kun je eruit halen, het glaasje met fotonegatief een stukje draaien en voila
 

JeSko

Forumguru
Haha @j0p3Y zo ver had ik nog niet nagedacht, achja degene die er nu inzitten rammelen tenminste niet, dus het was niet voor niets :D
 

JeSko

Forumguru
De zwarte band ter bescherming van de achterbumper/laadzone was door schade geraakt, en deze heb ik ook destijds geïnstalleerd met de gedachte dat de auto volledig van alle chroom ontdaan zou worden, wel nu dat plan in de goot ligt past de zwarte band toch niet echt meer op het geheel van de auto, dus daarom ook deze witte bescherming maar besteld en zonet geplakt, het valt lang niet zo op dus ben er wel blij mee. Al speel ik wel met de gedachte om binnenkort een echte beschermplaat die meer over de bumper komt te bestellen, kost zo'n 50 euro maar dan heb je wel wat.

20200902_110023_copy_1209x1612.jpg aviary-image-1599056533778_copy_1512x2016.jpeg
 

Okki

Donateur
Bij mij mag niemand bagage in- of uitladen behalve ik zelf. Daarom geen (lelijke) plakrand erop. Mocht ik ooit zo stom zijn om er zelf een beschadiging op te maken (wat vast nog wel gaat gebeuren) dan plak er dan wel een rand overheen.

Als je ziet sommige mensen tassen en koffers over die rand heen schrapen....

 

Canon-Eye

Forumguru
Ik ben heel tevreden over de transparante folie - zat al op de Fabia en nu ook weer op de Leon.
Daar zie je hoegenaamd niks van.
Bij mij mag niemand bagage in- of uitladen behalve ik zelf.
Mijn vrouw rijdt er ook mee en zet dan vaak de boodschappen achterin. Dus dat is geen praktisch standpunt.
 

EdK

Forumguru
En daarom heb ik al vanaf begin de doorzichtige beschermfolie als optie aan laten vinken bij aankoop.
Kost een paar € centen maar je houd je kleur en beschadigd nooit de lak...
 

JeSko

Forumguru
@Okki

Ik doe het en mijn vrouw, zij is heus voorzichtig zat, de beschadigingen aan de auto zijn allen veroorzaakt door de vorige eigenaars, vandaar ook deze strip ( verbergt een hoop ). Het is zo erg dat ik vermoed dat de vorige eigenaars een zwaar object in een hoek van 45 graden op de laadzone laten rusten hebben en dit er vervolgens zo hebben ingeschoven, waardoor alle lak daar weg geschraapt is :(
 

JeSko

Forumguru
Vandaag een leuk dagje uit met de Sup, fikse boswandeling gemaakt met wife en kids, en eens met de Nikon op pad, met onder meer deze kiekjes als gevolg :D wij hebben geen ervaring met de camera, maar ik vind het resultaat erg mooi geworden! Al een geluk dat mijn vrouw nogal snel leert met zulke technologie. Ik heb enkel het contrast lichtjes opgevoerd, maar niet overdreven.

Wat een knappe bak is het toch pfff :bloos:

20200906_182708.jpg 20200906_182640.jpg 20200906_185145.jpg 20200906_182536.jpg
1599411472832.jpg
20200906_182504.jpg
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Niet een foto van je vrouw in bikini op de motorkap ??
Of niet voor onze ogen hier op forum !!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan