Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Een SuperB ll met leer is de grootste K*T auto ever made om een isofix stoel te bevestigen!!! Ghaaaaaaa!!
 

JeSko

Forumguru
@larsy

Haha thanx dat krijgen we constant te horen ook inderdaad, en de kleinste is just de mama, al een geluk :D

@Chrisjemol

Is dat soepeler? De chassis beugels zitten bij mij echt verdoken onder het leer, ze zitten te ver naar onderen waardoor ik één het leer naar beneden moet trekken, twee de isofix erin moet klikken en drie moet zien dat ze een beetje gelijk klikken, alleen onbegonnen werk eigenlijk, dezelfde stoel schuift bij mijn oma haar Pulsar zo in de beugels.
 

Chrisjemol

Forumguru
@Chrisjemol

Is dat soepeler? De chassis beugels zitten bij mij echt verdoken onder het leer, ze zitten te ver naar onderen waardoor ik één het leer naar beneden moet trekken, twee de isofix erin moet klikken en drie moet zien dat ze een beetje gelijk klikken, alleen onbegonnen werk eigenlijk, dezelfde stoel schuift bij mijn oma haar Pulsar zo in de beugels.

weet ik niet maar ik hoef niks naar beneden te trekken. Recht erin duwen is voldoende

beenruimte achterin is iig ongeevenaard!

ik heb er trouwens hoofdsteunen inzitten met schermpjes ingebouwd. Flap erover dat het dievengilde niet ziet dat het schermen zijn
 

MaxN

Donateur
Wij hadden in onze S2 voor de ISO-fix stoelen ook afdekplaatjes die de bekleding aan de kant houden, zodat je makkelijk de stoel in en uit de auto kan halen.
Zoiets als hieronder(ff snel gegoogled).
iu


Tegenwoordig zie je meer onderstaande systeem die gebruikt wordt en wat vriendelijker is voor de bekleding.
iu
 

JeSko

Forumguru
Zoiets zit in de Pulsar van mijn grootmoeder ook, dat is inderdaad handig ja, maar het leer is zo stijf daar beneden dat ik vrees dat deze stukjes op den duur scheuren gaan veroorzaken. Ja klopt zoiets is handiger, ik denk dat het bij de mijne looks first was qua isofix, want je ziet er niets van zitten als de zetels vrij zijn. Mss toch maar eens zulke plaatjes zoeken, de stoelen moeten er ook regelmatig uit dus dit geklooi kan niet langer, mega irritant.
 

EdK

Forumguru
Tsja die ISOfix plaatjes zitten bij mij al vanaf fabriek er in...
Maar ja ik heb dan ook een Fabia, wat natuurlijk een duurdere klasse is dan zo'n superbeetje....:deuk:
 

EdK

Forumguru
Besta zelf uit toekomstig leer, maar me bank bestaat uit wat men zegt stof.... maar uiteindelijk ook allemaal polyester is en dus kunststof.....:koffie:
 

Joti

Senior Member
Ik had in mijn vorige Seat ook verborgen Isofix beugeltjes, dat was altijd een drama met de kinderstoelen. In de huidige O3 zijn ze net als bij @EdK goed bereikbaar en dat scheelt een enorm gedoe. Vooral als je de auto eens goed wilt stofzuigen en die stoelen er even gauw uit wil hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan