Status
Niet open voor verdere reacties.

s-line

Forumguru
Wat een geneuzel om kleur, zoek wat uit en spuit het erop! Kleur blijft toch persoonlijk..
Ga je voor veilig neem je zilver of antraciet of misschien zwart. En ga voor wat stoers denk dan outsite the box!
Ik heb dit zelf gemengd op mijn hobby bakkie.. Blackchrome zilver met wat zwart erdoor, nu een soort darkchrome.
 

Bijlagen

  • DDEC2CCA-6F56-4F85-8988-16642F59DCA0.jpeg
    DDEC2CCA-6F56-4F85-8988-16642F59DCA0.jpeg
    401,7 KB · Weergaven: 87

JeSko

Forumguru
@s-line

Niemand dwingt je om het geneuzel mee te lezen uiteraard:pardon:het is trouwens outside:koffie:

Maar je hebt verder wel een punt, kleur is grotendeels persoonlijk, kleurcombinaties daarentegen, daar zit wel wat meer achter dan smaak, het ene smoelt gewoon niet met het andere, terwijl het andere sowieso goed gaat met het ene. Ik waardeer alle input gewoon, maar het word toch fulldippen, staat het me niet aan is het er zo weer af.:D
 

JeSko

Forumguru
Het word mat zwart trouwens, gaat lekker staan. Leuk hobby projectje om na de feestdagen wat aan te prutse.
 

brepus13

Forumguru
Ik denk dat mat zwart top zal staan icm de andere zwarte accenten aan je auto. Misschien nog een tip om je zijspiegels meteen mee te dippen ;)
 

EdK

Forumguru
Tsja hij kan ook op zijn dak liggen..... ken je de onderkant lekker makkelijk poetsen....pfffffffffffffff:banghead::banghead::banghead:
 

larsy

Forumguru
Al 4 pag.
En zie dit topic Nu pas !

Netjes die wielen ... ikzelf liet ze gewoon zilver ....
maar zie dat je ze zwart wil (ook goed ) :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@larsy

Ja het gaat hard met dit topic, na de feestdagen komen de nieuwe wielen eronder en inderdaad in het mat zwart, gaat strak staan:D dan hopelijk nog een subtiele Eibach verlaging en misschien ook de spiegels zwart maken, al ben ik daar nog niet helemaal over uit.
 

JeSko

Forumguru
@larsy

Na deze Opel te hebben zien staan twijfel ik toch hoor aan dat zwart, weet niet of het ook zo gaat zijn op de mijne, op de Opel vind ik het helemaal niks, velgen lijken onder de auto te verdwijnen. 20191220_113632-1612x1209.jpg
 

HarrieSkoda

Forumguru
Tja is smaak inderdaad.

Wat meestal zo het geval is met zwarte velgen, is dat de velgen kleiner ogen, omdat je het verschil bijna niet ziet tussen het zwart van de band en het zwart van de velg..

Ikzelf zou niet meer zonder de combinatie willen, waar ik nu op rond rijd.
 

larsy

Forumguru
Het Contrast is ook te groot (zwart/ wit)
En je ziet de wielen dan niet goed

Kan niet veel zeggen over zwarte wielen =>
Zelf heb ik ook zwarte Wielen op de lotus (omdat het zo orgineel is).

Maar toch op de skoda zou ik het niet doen vandaar dat ik mijn 19” in antraciet genomen heb .

U model van wielen tone juist zo groot jammer als dat zou wegvallen door ze zwart te maken .
Ik heb hier nog wat zwarte stale Wiele ligge die kunne we wel ruilen ) :maakmegek::thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@HarrieSkoda

Inderdaad, en ik heb net grote volle velgen gekocht omdat ik dat mooi vind, met dat zwart zou ik dat effect teniet doen.

@larsy

Haha deal :nailbiting:, nee serieus ik ga nog wat andere dips zoeken, wie weet met wat voor zotte kleur kom ik uiteindelijk buiten:D
 

Henrik

Forumguru
Ik snap je twijfel. “Bij twijfel niet inhalen” heb ik geleerd. Ik vindt zwart onder wit niet de allerbeste combi. Antraciet is nog wel te doen. Afgedraaide randjes vind ik persoonlijk zelden mooi. Maar ja, smaak hè? Daar valt niet over te twisten. Zwarte buitenspiegels zou ik sowieso doen. In het topic van mijn Kodiaq kan je zien hoe dit staat op een contrasterende carrosserie.

Maar dat had je trouwens al gezien... ;)
 

Henrik

Forumguru
Ik zou toch ook goudkleurige velgen nog eens overwegen hieronder zitten ze op een O3, maar zal op een Superb ook dik staan. Goud is alleen een beetje fout :D

upload_2019-12-21_19-29-10.jpeg
 

JeSko

Forumguru
@Henrik

Haha dat had ik idd al gezien ja, spiegels is sowieso mooi in het zwart, dan vallen ze minder op en matchen ze met mijn donker getinte achterlichten en koplampen. Afgedraaide randjes vind ik ook niks, dat verkleint de velg en heeft geen nut verder, dat is dus zowiezo geen optie. :nono:

Aan goud heb ik ook al gedacht ja, misschien toch het proberen waard, al gaat dat dan weer niet smoelen met al dat chroom op men S2:nailbiting:
 

polle90

Forumguru
46342157_1162887150526280_8099279624049000448_n-jpg.69831
zwart op wit, zo lelijk nog niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan