Status
Niet open voor verdere reacties.

Tman0961

Forumguru
Het spijt me, ik zou deze zelf niet zo snel kiezen denk ik. Vind ze vrij schreeuwerig en past minder goed bij het stijlvolle karakter van de Sup. Misschien dat ik er anders over denk als ze eronder staan, maar goed is ook lastig inschatten zo.

Vind ik je huidige set mooier
 

JeSko

Forumguru
Haha geen spijt van hebben! Smaak is iets wat nu eenmaal verschilt en iedereen mag dat hier uiten, kan ik wel hebben hoor ;) Het is echt het tegenovergestelde van mijn huidige velgen dat zeker, we zullen het zien! Mijn huidige GMP wielen kunnen nu eindelijk in de lak, als ik er in slaag dit setje te kopen straks.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JeSko

Forumguru
Als de verkoper sjiek is zijn ze voor mij gereserveerd @EdK, maar ik denk het wel, zijn recensies op 2dehands zijn goed.
 

JeSko

Forumguru
Zijn in elk geval geen JR's, maar Novus wielen, niet echt bekend hier, ze claimen flow formed te zijn en zijn geprijsd zoals de betere budget velgen. Normaal een degelijke velg, zeker voor mijn gebruik en rijstijl. Komen van een Golf 7.
 

Timmer

Donateur
Awel jaaaa, nieuw voor u :D
Nieuw of tweedehands, maakt toch niet uit, als ze maar goed zijn en de prijs correct, toch? :thumbsup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan