Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@Tuulster

Ja ik vind dit ook wel mooi, behalve dan die zilveren rand ( dat bedoel je met afdraaien? ) Dat maakt de velg optisch kleiner, eenzelfde effect als met velgrand beschermers. Een no go voor mij:D
 

JeSko

Forumguru
Plastidip is mss ook nog een optie, goedkoop en als het niet bevalt doe ik het er weer af en zet ik er wat anders op, ook voor kleine beschadigingen ideaal, kan je zo bijwerken.

Dit zou zelfs beter moeten zijn dan plastidip, is NL's.

https://www.spraydip.nl/nl/
 
Laatst bewerkt:

brepus13

Forumguru
Ik heb die spraydip al meerdere keren gebruikt voor velgen van onze andere auto. Is zeker goed te doen en geeft prima resultaat. Het is hogedrukspuit proof. Wasstraat heb ik nooit geprobeerd. Let wel, spraydip is altijd een beetje mat. Zelfs met glossy finish blijft het wat mat.
 

JeSko

Forumguru
@brepus13

Top om zo'n geruststellende ervaring te lezen ivm spraydip, ze claimen zelf ook beter te zijn dan plastidip, sterker en hogere dekkingsgraad. Zowel hogedruk als wasstraat gebruik of doe ik nooit, ik was altijd met een doek volgens het 2 emmer principe. Dus dat is al geen issue, maar het is al veelzeggend dat het tegen de hogedrukspuit kan!:thumbsup:eens kijken wat ze in hun gamma hebben. Thanx!
 

brepus13

Forumguru
Voorbeeldje. Mijn ervaring is wel dat het spuiten bij warmere temperaturen noodzakelijk is...
 

Bijlagen

  • 47663B3C-E333-4CB4-BF21-4E40A46410C8.jpeg
    47663B3C-E333-4CB4-BF21-4E40A46410C8.jpeg
    1.018,7 KB · Weergaven: 88

JeSko

Forumguru
@brepus13

Jammer ik wilde het deze winter doen, mss in een verwarmde kamer? Tot 30 grade bijvoorbeeld. Ziet er in elk geval erg knap uit! Mega resultaat!:thumbsup:
 

Cordoba

Forumguru
Zolder of schuur kan ook, als je daar de temperatuur rond 15-20 graden kunt krijgen. Belangrijk is wel dat je voldoende lagen aanbrengt, om het later (als je dat wil) weer een beetje behoorlijk er af te kunnen pellen.
 

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Dat is geen probleem, de garage of kelder krijg ik wel tot 20 graden, de kelder zelfs warmer. Ja dat had ik al gelezen, zeker genoeg lagen aanbrengen inderdaad, anders ben je achteraf aan het sukkelen.
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Neen sorry dat is echt niet mijn ding, wit op wit is wat mij betreft een no - go :nailbiting: verder mooie S2 trouwens, lekker laag:jaja:
 

Jee13

Forumguru
Hier nog een idee hoe antraciet onder wit staat
Ik heb nu mijn 18 inch wintervelgen (RS Neptune)er weer onder gezet
Orgineel was mijn auto geleverd met 18 inch Gemini antraciet

en mijn zomer set is de audi performance 19 inch zwart

540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg
 

JeSko

Forumguru
@Jee13

Dat antraciet staat er idd mooi onder:jaja:, ik denk dat het dat, of zwart, of brons/goud word, tussen die drie twijfel ik nog.
 

Tman0961

Forumguru
Bij de laatste foto van @Jee13 combineert het zwart met metal erg goed moet ik zeggen op de witte look van de auto. Contouren van velg komt super naar voren.
 

Tuulster

Forumguru
Exact :jaja:

Zoals ik hierboven al aangaf over de AMG velg. Velgen high gloss black en randen afdraaien :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan