Jeroen's Superb - Geen verdere updates

Allereerst mijn complimenten mooie wagen heb je Ik kijk zelf pas sinds deze week rond op dit forum aangezien ik ook een Superb 3 combi sportline heb aangeschaft deze week en zocht her en der inspiratie voor welke maat velgen ik kies 19of20 nu zag ik jouw project voorbij komen en vroeg me je de Skoda verlaagd hebt iets of helemaal niet ? Ik wil liever niet verlagen de vrouw ziet dat niet zitten

ik hoor het graag van je
 
Laatst bewerkt:
Welkom @Red&Black SuperB Ik heb momenteel die van mij niet lager. Moet wel zeggen dat als ik de keus nog een keer zou maken dat ik niet voor 20 inch zou gaan. Zou toch bij 19 blijven wat betreft comfort. Verlaging komt misschien ooit nog. Als ik een huis en garage heb! ;)
 
Welkom @Red&Black SuperB Ik heb momenteel die van mij niet lager. Moet wel zeggen dat als ik de keus nog een keer zou maken dat ik niet voor 20 inch zou gaan. Zou toch bij 19 blijven wat betreft comfort. Verlaging komt misschien ooit nog. Als ik een huis en garage heb! ;)


Oké bedankt voor je eerlijkheid ik had nu een wagen met 18 inch en 40 hoog band en dat rijd prima nog nooit eerder op 19 of 20 gereden zal waarschijnlijk 35 hoog worden en uiteraard zal het comfort moeten blijven.

maar zag op je foto’s voor mijn persoonlijk een zeer acceptabel wielkast ruimte tussen band en boog zonder dat het extreem hoog stond vandaar de vraag. Sommige modellen zien er bij 19 inch uit als een monster truck zonder verlaging en dat wil ik zeker niet hebben.
 
Ik heb de grill binnen maar wat ben ik nu al ongelofelijk gaar! Pun intended. Morgen maar de voorbumper los want dit is praktisch niet te doen en ik kijk niet uit naar de herinstallatie met de bumper er nog op.

Auto zonder grill met een handdoekje over de radar enzo.
Bekijk media item 6712
De nieuwe die erin moet.
Bekijk media item 6711

Die plastic vinnen die je ziet zitten zijn van rubber en moeten er eigenlijk uit. Zijn voor airflow met oude grill. Ik zie nu ook pas hoe weinig lucht er naar de intake gaat met de standaard grill. Zal me benieuwen wat hij nu doen op de rollenbank want hij moet nog een keertje terug naar VVT. Johan was nog niet tevreden met de tune. Erg goede ervaring daar!
 
Yes! Meestal was ik hem vrijdagavond even snel bij wasdas in Veendam! Hij moet wel even gedetailed worden met goeie polijstbeurt en goeie wax though!
 
Bovenaan Onderaan