Jeroen's Superb - Geen verdere updates

Mooie velgen, ze passen goed bij je auto. Misschien dunne spacers er op dat ze iets mooier uitlijnen met de wielkasten, voor 10mm achter 12mm is misschien al het maximale bij jou denk ik. Al krijg je dan wel weinig marge met belading :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt iedereen! Voor de velgen, achter komt nog een spacer 10mm aan beide kanten. Voor kan 5mm al niet. Ook heb ik de eerste waarschuwing voor geluid binnen! De jeugdigheid in me liet me even gaan. Gelukkig is het bij een waarschuwing gebleven en hebben ze me niet direct een WOK aangeschreven!
 
Dit is hoe hij er nu bij staat. Erg tevreden over de nieuwe velgen, Centercaps moeten wel vervangen worden alleen kan ik daar niet veel voor vinden! Sta open voor ideeen! Ook komen er deze week nog 10mm spoorverbreders achter op, meer kan hij eigenlijk niet hebben met deze velgen!

Bekijk media item 6656Bekijk media item 6655Bekijk media item 6654
Voor mijn gevoel is hij wel echt bijna af nu! Wat denken jullie?
 

Kanerr

Forumguru
Nerg netjes vind ik hem. Spacer is eigenlijk niet eens nodig, zou voorlopig zo rijden en wanneer je je echt verveelt pas spacers bestellen ;) Maar ik denk dat voor toch wel 3mm naar buiten kan toch? Ik heb ook redelijk een agressieve velg voor onder mijn CC en vooraan gaat dat echt perfect.
 
Spacers voor achter zijn al onderweg :jaja: Voor laat ik inderdaad eerste zo. Misschien dat ik later nog ga pielen om hem echt tot op de mm perfect te krijgen maar ik vind het zo wel ok. Maar achter moet wel echt een beetje breder. Ga binnenkort even bij de jongens van bs.precision welding langs om hem wel even weer binnen de normen te krijgen. Standaard zit ik nu op 85-90db en een superb uit 2018 mag maar 77(zonde dat ze fabrieksaf voor luxe zijn gegaan en niet voor lekker bruut doen!). Dus dat is wel een prijzige als je wel tegen een wok aanloopt!:banghead:

En @JeSko heel erg bedankt kan niet wachten tot er een keer een meet is om hem te laten zien!:dankje:
 

Jee13

Forumguru
Je had toch een uitlaatsysteem met een bedienbare klep ?
krijg je dan een WOK melding als ze je pakken met klep open ?

je naafkap is volgens mij 65.1 mm, je kan simpele skoda logo stickers kopen op ali van 65 mm en deze erop plakken
 
@Jee13 Met klep dicht zit ik al op +10db met klep open zit ie wel rond de 95+ denk ik zo!:shutup: Ohh dat is wel een goeie! Ik zal even kijken of ik die ergens kan vinden!
 
Laatst bewerkt:

DaveW

Forumguru
Heel knap! Alleen die zwarte lijst onderaan vind ik iets te breed, maar in z'n totaliteit... waaaw!
 
Eerst maar weer naar BS precision geweest. Ze hebben er een demper extra tussen gezet. Zodat ik minder risico op een WOK loop. Maar ik ga sowieso terug om daar ook een klep tussen te laten zetten want het is minder speels nu!
 
Bovenaan Onderaan