Jeroen's Superb - Geen verdere updates

Hey! Even een kort topic van de upgrades van mijn Superb!

Momenteel heb ik een Racingline R600 intake systeem en turbo muffler. En een aantal uiterlijke mods van kopacek!

Hier zijn de fotos!

Racingline intake pre en post install!
Bekijk media item 6583Bekijk media item 6584
En wat badges en andere mods!
Bekijk media item 6580Bekijk media item 6581Bekijk media item 6585Bekijk media item 6588Bekijk media item 6587
Binnenkort heb ik een afspraak staan bij bs precision welding om een volledig nieuwe uitlaat te laten zetten. Dan komen ook de splitters van kopacek erop!

Zo staat hij er nu bij:
Bekijk media item 6586
 

Jpturtle

Forumguru
Mooie wagen! Ben benieuwd naar het vervolg.

Zelf mijn Kodiaq levering 1e week juli aan het samenstellen met bodykit, eibach etc. Dus ik hou je topic in de gaten
 
Hierbij deel 2 van de uiterlijke updates en ook de uitlaat die op maat gemaakt is door @bs.precisionwelding. De uitlaat heeft kleppen waardoor het een straight pipe is als de kleppen open staan. Ook is de downpipe aangepast. De cat vervangen voor een sport model en zit de cat nu onder de auto ipv in de motorruimte.

Echt heel tof werk van de heren van bs precision welding!

Bekijk media item 6602Bekijk media item 6604Bekijk media item 6603Bekijk media item 6606Bekijk media item 6605Bekijk media item 6610Bekijk media item 6608Bekijk media item 6615Bekijk media item 6614Bekijk media item 6613Bekijk media item 6612Bekijk media item 6611
Bekijk media item 6616Bekijk media item 6607
Als iemand nog belang heeft bij intake en volledige uitlaatsysteem wat standaard op de superb 3v sportline zit! Hit me up!
 

Timmer

Donateur
Dat ziet er mooi werk uit. Ik wou dat dit bij ons ook kon, maar hier heb je er zeker gedoe mee bij de keuring...
geen homologatieattesten ? Geen keuring!
 

Timmer

Donateur
Zoiets ja. Ze kijken of je wagen nog mechanisch in orde is en voldoet aan de eisen, en elke wijziging moet je kunnen onderbouwen met een homologatiepapier.
www.goca.be
 
Bovenaan Onderaan