Jeremy Clarkson rijdt al jaren dagelijks in een Lamborghini!

Captain Hook

Forumguru
... tractor wel te verstaan. :D


Schitterende nieuwe serie op Amazon Prime Video. Ik lig helemaal dubbel van het lachen.
https://www.primevideo.com/detail/0SHGKA0J8D4G01ZGD647627NEJ

Ik vind dit programma met meneer Clarkson eigenlijk nog leuker dan al dat autogebeuren!

Maar idd; wat een andere typetjes komen er allemaal voorbij. Zoals Cheerful Charlie, de 21-jarige Kaleb die het echt beter weet, en die onverstaanbare boer. En al de situaties waarin mr. Jeremy verzeilt; prachtig gewoon! :maakmegek:

Aan de andere kant; het laat wel duidelijk zien dat ff boer en boerderijtje spelen niet zo simpel is...

https://www.bt.com/tv/entertainment/jeremy-clarkson-show-i-bought-the-farm
A self-confessed "inept townie", the Grand Tour presenter will run his own 1000-acre working farm in Oxfordshire.

"Good news! I can finally confirm that I’m going to be spending the next year, in the rain, making a show about farming for Amazon Prime," said Clarkson.

"Of course to be a farmer you have to be an agronomist, a businessman, a politician, an accountant, a vet, and a mechanic. And I'm… none of those things. I don’t even know what agronomist means."

Clarkson has been put out of his comfort zone and you're about to see him like you've never seen him before.


Het blijkt dat meneer dus al sinds 2008 (!) maar eventjes 400 hectare boerderij in bezit had.
 
Laatst bewerkt:

CharlesTucker

Forumguru
Ondanks dat ik niet zo'n fan van Clarkson ben staat deze inderdaad op mijn (korte) lijstje van programma's om binnenkort eens te gaan bekijken. Ik had overigens wel begrepen dat die Lamborghini een beetje een miskoop was, te groot. "Oh Cook" van James May (briljante titel) staat trouwens ook op dat lijstje. Onlangs heb ik ook "Our man in Japan" van James May bekeken, en me erg vermaakt. Ik ben wel een klein beetje fan van zowel James May als Japan, dus de combinatie sprak mij wel aan.
 

Stakie75

Senior Member
Is inderdaad een geweldige serie. Lig samen met mijn vrouw elke aflevering in een deuk. Vooral toen hij kamperen en caravans moest promoten.
 

Captain Hook

Forumguru
Wij hebben vanavond de laatste 2 afleveringen gekeken en lagen helemaal in een deuk! :laugh:

Wel ontnuchterend; aan het einde, als Cheerful Charlie komt vertellen wat het nou uiteindelijk heeft opgeleverd; een jaar keihard dag & nacht werken. :cry:
 
Bovenaan Onderaan