Jawel, ik heb nu ook een Superb Combi

johnboy

Forumguru
:yeah: Vanaf vorige week een zo goed als nieuwe Superb Combi 1.4 TSI Comfort Business Line!

Mijn "oude" Superb is tegen bijbetaling :winkie: ingeruild...

Weinig km en voldoende uitrusting. Nu een Amundsen navi, wel van de week een alarm inbouwen (Defa).

Bijlagen

• 0194821866006.jpg
    0194821866006.jpg
    61,7 KB · Weergaven: 211
  • 0194821866003.jpg
    0194821866003.jpg
    52,2 KB · Weergaven: 194
  • 0194821866002.jpg
    0194821866002.jpg
    60,3 KB · Weergaven: 196
  • 0194821866001.jpg
    0194821866001.jpg
    66,4 KB · Weergaven: 194

hemi24

Forumguru
Mooie wagen, ik hoop voor je dat jij een betere aflevering hebt bij die dealer dan ik...

johnboy

Forumguru
Mooie wagen, ik hoop voor je dat jij een betere aflevering hebt bij die dealer dan ik...

Aflevering was redelijk..., tank was 3/4 vol, achterruitsproeier deed het niet (kwam van autopoetsen), mijn winterbanden zijn er onder gezet maar bandenspanningscheck niet gereset.

Jij geen goede aflevering?

hemi24

Forumguru
Bij onze "vrienden" in Oosterhout:

- Bandenspanningscheck niet uitgevoerd: banden stonden nog op ruim 3,5 bar;
- Trekhaak niet goed ingeleerd; PDC schakelde niet uit bij aanhanger;
- Dorpellijsten verkeerd gemonteerd, slijten onder tegen de deuren;
- Nummerborden raar scheef en knullig door letters/nummers geboord;
- Bij overdracht werd benadrukt dat ik olie regelmatig dien te peilen, maar op de vraag of er een liter olie bijgeleverd kan worden wordt geen enkele reactie gegeven;
- nieuwe auto heeft schade gehad, want bij de eerste keer laten zakken van het raam aan passagierskant kom ik er achter dat er verf in de wagenkleur aan het glas zit, daar waar deze in het rubber valt...

Al met al geen voldoende wat mij betreft en tel daarbij op dat er nog diverse colleaga's na mij zijn geweest, waarbij ook de trekhaak niet goed ingeleerd was, of zelfs een onderling verschil van 2 bar in de afzonderlijke banden, dan kun je je voorstellen dat ik geen groot voorstander meer ben van centrale inkoop van leasewagens.

Fabia

† In Memoriam
Slechte zaak. Je mag toch wel verwachten dat je nieuwe auto tip top in orde is. Ik snap echt niet dat een auto afgeleverd wordt met een scheve kentekenplaat. Zo moeilijk is dat nu ook weer niet. Ik zou het zelf nooit accepteren.

ertromp

Forumguru
@johnboy: Mooie auto en geweldige velgen.
Jammer om zo vaak te moeten lezen dat de afleveringen waar de dealer een hoop geld voor vraagt toch vaak zo slecht verlopen.
Gelukking kun je straks kiezen wat je doet: of zelf het e.e.a. doen of een dealer naar keuze.

Bovenaan Onderaan